21 April 2010

Penipu, pengampu, pembodek dan .....

Calun terbaik Barisan Nasional ini menepati ciri-ciri seorang pengampu, pembodek dan penipu nombor wahid dilahirkan oleh kerajaan 1 Malaysia.

Beliau menepati ciri-ciri yang turun temurun dari pepatah melayu berkaitan antara snake & .... mana patut .... dulu. Tidaklah menghairankan pula bila dia mewarisi pula ciri-ciri hebat bapa saudaranya samy snake. 

Takdir menentukan belum dipilih menjadi wakil rakyat lagi dia telah cuba menipu seluruh rakyat dan pengundi Hulu Selangor dan seantero dunia. Apa pun malang pula bagi dirinya dan Umno serta Barisan Nasional bila mana sepandai-pandai tupai melompat, tak perlu tunggu lama, dah pun bedebap jatuh ketanah umpama nangka busuk.

Bila ditanya tentang perangai pengampu dan pembodeknya sehingga mencium tangan Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, calon Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya kecil Hulu Selangor P Kamalanathan kata:

"Kiss his hand? When did I kiss his hand? Show me where I did that" 

CV Kamalanathan mendakwa dia mempunyai ijazah Bachelor of Mass Communication dari Edith Cowan University. 

Menurut Malaysia Today hari ini, tidak ada pun rekod orang yang bernama Pancanathan Kamalanathan belajar di universiti itu. Baca selanjutnya dalam Malaysia Today "A lie to cover a lie".

1 comment:

  1. Di depan public dah begitu
    di belakang public.....eemmmmm
    kiss his legs.....???
    I can't imagine....eeeeeyyyyyyeh!

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini