05 January 2014

Pendekar taik minyak

Sekadar mklumat;

1. Yg mengizinkn bible berbahasa melayu d bawa masuk ke malaysia dr indonesia ialah BN melalui Idris Jala yg beragama kristian dn di izinkn oleh Najib presiden UMNO. Tk guna BN nk spin isu ini dia juga yg mnggalakkn.

2. Buku milik kristian yg mengandungi kalimah Allah yg d sita oleh JAIS diluluskn penerbitannya oleh KDN. BN yg lulus UMNO yg menyalak.

3. UMNO sekadar jd pendekar taik minyak. Konon pertahan kalimah Allah. Padahal hanya 6 negri shj yg kristian tk boleh guna kalimah Allah. Yg lain semua UMNO izinkn.

15 comments:

  1. Nama pun dumbno..... Dajjal dunia ketiga.

    ReplyDelete
  2. Hello, Saya Puan Heather Putih, syarikat pinjaman pinjaman peribadi. Kami sedang dan pakar dalam memberikan yang akhir pinjaman tahun ini, pinjaman Krismas, tahun pinjaman baru untuk anda untuk membayar apa-apa pinjaman koperasi yang anda sedang berada di sekarang kita memberikan pinjaman peluang seumur hidup untuk anda untuk membayar bil-bil anda dan hutang peribadi dan memiliki perniagaan anda. pinjaman diberi kepada individu dan syarikat pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel: (qualityloanfirms@asia.com)
    (heatherwhiteloanltd@gmail.com). Datang dan perbezaan pengalaman dalam perkhidmatan kami.

    ReplyDelete
  3. celaka punya indon. kok bagian agama dia bisa mempromosi nomor ramalan? sialan kafir laknat!

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini