05 February 2012

dipasaran : Majalah 'PLAYBOY' versi Malaysia.

Umno dan Utusan Malaysia ;-
  • Ibarat aur dengan tebing
  • Ibarat isi dengan kuku 
  • Ibarat irama dengan lagu
Mereka tidak boleh dipisahkan, saling bergantung diantara satu sama lain :
  • Umno boleh mati meragan tanpa bantuan hayat Utusan Malaysia untuk dapatkan terus sokongan Melayu lama saluran 1.
  • Utusan Malaysia dah lama bungkus, lungkup dan bangkrap C tanpa bantuan fulus dari Umno yang menekan keringat rakyat marhaen untuk mengayakan parti bangsawan ini.
Begitulah saling pergantungan diantara Umno dan Utusan Malaysia.

DS Tuan Haji Mohd Najib bin Tun Razak PM 1Malaysia yang baru pulang beberapa bulan yang lalu dari menunaikan rukun Islam yang ke 5 serta sekian pembesar termasuk termasul Amil yang sepatutnya menjaga zakat dan bukan Jamil (penjaga agama) yang menyalahgunakan wang zakat serta warga besi buruk Hassan Akidah spesis 2 alam Zul Nordin (Mat Kopiah), penulis ingin menyarakan :-

Sempena Sambutan Maulidur Rasul SAW pada hari ini iaitu hari memperingati kelahiran Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW, hari dimana umat Islam di seluruh dunia berselawat keatas Nabi dan menjadi kan Rasulullahkan sebagai uswatul hassanah, maka kamu :-
  1. DS Naijb Tun Razak
  2. Dato Seri Jamil Khair
  3. Hassan Akidah @ Jati
  4. Zulkifli Nordin (Mat kopiah)
WAJIB atau MESTI tidak bersekongkol dan menentang sekeras-kerasnya tindakan akhbar penyambung hayat dan nyawa kamu iaitu Utusan Malaysia dari terus mengeluarkan Majalah 'PLAYBOY" versi Malaysia ini.

Ini tugas dan tanggung jawab kamu yang utama demi untuk menjaga :-
  1. I = Islam
  2. M = Melayu)
  3. R = Raja
dengan memberhentikan pengeluaran Majalah jahanam ini kearah menyelamatkan Akidah umat Islam dinegara tercinta ini. klik sini

Majalah 'PLAYBOY' versi Malaysia - Apakah sumbangannya untuk menjaga
Akidah umat Islam di Malaysia? - Siapa kah yang mahu ambil bekalan saham
penjualan dan pengedarannya untuk hari pembalasan di akhirat kelak -
Menunggu jawapan Ulamak Muda Umno, Hassan Akidah dll....... Kota Raja

6 comments:

  1. ko pemerintah negeri buat apa..apa sumbangan utk rakyat yg ko tipu ni...apa kuasa yg ko ada gunakan...jgn asyik tunding jari je...bila ko memerintah, ko wat2 tak nampak ek..pi la tgk kt puchong tu..dh jadi bandar sek pun....YB tolong pi tgk!!!

    ReplyDelete
  2. memang perlu tuding jari kepada parti lapuk yg dah bertahun memerintah.

    apakah di puchong itu sama atau bertambah? jika bertambah apakah berlaku dibawah PR?

    apa yg kita tuding jari ialah kerana media lucah umno ini benda baru dan bahan penerbitan ini sebarannya meluas yg merosakkan masyarakat lebih meluas.

    kalau kelab2 itu lebih tertutup dan lebih terkawal.

    ReplyDelete
  3. Silap tu perumpamaan di atas. Sebetulnya UMNO dan Utusan Malaysia
    ibarat:-

    "KENTUT DENGAN TAHI" = SAMA BUSUK

    ReplyDelete
  4. fine...go ahead n blame BN...but do something la...like stop all those rumah urut in selangor...batalkan licence ke.

    ReplyDelete
  5. PR tak pernah luluskan lesen da ti salahkan umno bebal lah.. UMNO tumbang rakyat selamat.!

    ReplyDelete
  6. adun kota raja...masalah air area sini agaknya bawah tanggungjawab sapa ha...mai r turun sini...jgn jd keyboard worrior je...adoi

    ReplyDelete

There was an error in this gadget

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini