23 November 2011

Harimau Muda dah kena 2 biji

1. HM, tahniah dapat mempertahan pingat emas sukan SEA.

2. Malam tu terus balik KL, kerajaan sponsor Air Asia.

3. Presiden FAM bagi seorang RM 30,000.00

4. Semua rakyat Malaysia tumpang gembira baik budak kecil lelaki, perempuan hingga kepada makcik dan nenek semuanya tertumpu ke TV bila tengok HM main.

5. Malam ni sekali lagi turun bertarung bertemu Syria di Bukit Jalil ... mula-mula OK, macam nak menang, akhirnya kena 2 biji.

6. Mungkinkah standard HM hanya kuat pada peringkat Asean sahaja?

7. Masih ada ruang untuk memperbaiki kelemahan ... mari terus sokong HM.

3 comments:

  1. Keletihan bangat jang... nak berlari kejar bola pun macam berjalan saja.. kesian ya.. agak nya terlalu letih, lawan Indon masuk extra time.. lepas tu next day tu balik kampong,.. lepas tu malam ni main pulak...

    Tak apa pasukan spain pun boleh kalah juga sungguh pun mereka tu juara dunia...

    ReplyDelete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini