19 October 2013

PAS Kelantan yakin Sg Limau milik kita

PAS Kelantan yakin Dun Sungai Limau akan dapat dipertahankan kemenangannya pada pilihan raya kecil (PRK) pada 4 November nanti.

Timbalan Pesuruhjaya PAS Kelantan, Datuk Mohd Amar Abdullah berkata, berdasarkan rekod lalu, calon PAS yang juga bekas Menteri Besar Kedah, Allahyarham Tan Sri Ustaz Azizan Abdul Razak telah memenangi lima kali Dun pada PRU.

“Malah Allahyarham Ustaz Azizan telah memenangi kerusi Dun berkenaan sejak Kedah di zaman pemerintahan Umno lagi,” ujarnya yang juga Timbalan Menteri Besar Kelantan.

Beliau yakin kemenangan akan memihak kepada PAS berdasarkan rekod kecemerlangan di bawah pentadbiran Pakatan Rakyat sebelum ini.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pada majlis ibadat korban dan majlis bersama rakyat di Pejabat Dun Panchor, di sini semalam.

Beliau memberitahu, PAS Kelantan akan menghantar petugasnya untuk berkempen bagi membantu kemenangan calon pada PRK itu nanti.Katanya, gelombang pertama akan memulakan tugas mereka bermula hari ini.

“Pada kesempatan ini saya menyeru pada semua petugas kita bertugas dengan baik di samping sentiasa merujuk pada petugas tempatan bagi mengelak sesuatu yang tidak diingini.

“Pada masa yang sama ikut arahan pimpinan yang telah ditetapkan, insyaalah.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini