15 July 2012

Cerita baru dari gambar terbaru

Main sorang-sorang ....mana yang lain.... dah kena tinggal ke si mamat sorang ni...mana pengikut seJATI


Layan Main Karom Sorang-Sorang Pun Leh Jadi... Alahaiii... Tak Siapa Yang Sudi Main Dengan Dia... ::.kikiki.::

Gambar bawah ni anda buatlah cerita dan reka lah sendiri .... at Kuala Selangor la ni



11 comments:

  1. Oh kesiannya dia tak ada orang nak layan. Ahli syura JATI tak ada ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis org sasau ni mana pakai syura...dia pakai kepala otak sendiri je

      Delete
  2. dah mengong,,, patutlah duk terjerit2 fitnah isteri orang berzina, GILA sewel dah mung,,,

    ReplyDelete
  3. KAH KAH KAH....

    Nasib lu la hasan...

    padan dengan muka lu....

    ReplyDelete
  4. Kalau dah munafik tuduh org macam2 mana ada orang nak main dgn dia.

    ReplyDelete
  5. orang yang suruh duduk nak tengok hasan ali pukul , lpas tu ambik foto...utk kutuk dia pulak...ini trik lama la...

    ReplyDelete
  6. hasan berprinsip...pembangkang banyak malaun...main belakang bini...tangkap khalwat dgn isteri org...sila jawab...laki sendiri tangkap...apa cer...cakap munajat...

    ReplyDelete
  7. dap, pkr dan pas semua nak kebas duit rakyat...tadbir 4 negeri pun dah pecah lobang..sex...duit...kuasa...lelaki perempuan samarembat ...lpas tu cakap dgn rakyat lain...pegi dahhhhhhhhh...nabi hidup susah tau ... miskin...sampai wafat, pasal tolong umat..korang pergi kerja naik apa...anak dan keluarga korang bukan main lagi....haram beb...cuma sprm malas je nak tangkap korang..husam tu kaya, nik aziz ceramah dapat brapa...hadiawang ...mintak dia cakap depan quean nafikan...aku undi korang...2012

    ReplyDelete
  8. nkao orang aku cabar ngendap orang BN ...cari salah diorang..buktikan sahih...tangkap..aku rela...kita memang cari keaslian dalam islam...umno,pas, dap, pkr tangkap pemimpin makan duit dan penipuu...asyik kerajaan yang tangkap...sejak aku tahu UMNO yang banyak buat masjid.....nko tumpang letak bontot j e.. patutla pembangkang tak dapat kemenangan hakiki..allah maha mengetahui bro...rupanya ko ada skandal lebih busuk...pepat di luar rencong didalam ...tak lama lg artis tu jadi penyedap korangla....kesian abby abadi...ustaz juga untung...bini no berapa tak tau...abby kata ustaz kat belakang lemah lembut...kat depan pentas muka ketat je...cover line la tu...ustazah pun 2x5 tolong rekemen kan...memang hanyirla dunia korang...ya allah tujukanla siapa diorang ni sebenarnya...

    ReplyDelete
  9. eiii, hasan ali banyak jasa pada pas tau.. .kalu dia masuk UMNO lagi baikla...

    ReplyDelete
  10. As Sunnah konon....cam sial jer aku dengar....

    ReplyDelete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini