29 December 2010

Kirim salam pada Bloggers UMN*O*

Ciri-ciri utama yang ada pada mereka dan banyak lagi, anda tafsirlah sendiri

1. Mereka-reka cerita bohong.

2. Tak takut dosa

3. Tak cerdik dan tak ada class

4. Suka buat fitnah

5. Mudah dihidu pembohongan mereka oleh team Bloggers Pakatan Rakyat

6. Kirim salam sama itu Bloggers UmNGOK, lain kali jadilah bloggers yang cerdik sikit, jangan sampai kawan kita kata ..... baca seterusnya di http://wfauzdin.blogspot.com/bangangnya-kau-papa-gomo

7. Kini bising isu Bapak Menteri di rogol pula?. Sorry! Menteri Merogol Amah. Nanti habis macam tu aje. Sebab… bapak punya kepala bapak menteri pun pelbagai isu VCD dah terdedah dan terlondeh. Tapi buat bodoo je.... baca seterusnya di sini

8.  Nak pendedahan lagi .... ish ish ish  bloggers UmNGOK tak tau ke pasal VCD, ni cerita semua ada bukti, jangan main-main, tak de orang boleh saman ooooo.


8.1. Datuk Chua Soi Lek bergema ditanah-air, beliau mengambil pendekatan berundur dari arena politik buat sementara dan kini beliau kembali sebagai orang no 1 MCA. Nampaknya skandal seks mungkin satu kebiasaan bagi masyarakat cina. Tak salah dan bukan permasalahan moral bagi bloggers UmNGOK.

8.2. Seperti iklan produk susu carnation.. ingat bunga, ingat carnation. Sebab itu kalau ingatkan VCD (isu & cerita skandal seks) ni, pasti kita ingat Rahim Tambi Chik (1985). Pernah heboh isu bekas Ketua menteri Melaka ni. Meskipun beliau berundur dari jawatan Ketua Menteri, tapi Ianya tidak menjejaskan maruah dan politik beliau. Hingga kini beliau masih lagi aktif dan memegang jawatan. Ye lah.. anak didik kesayangan Dr Mahathir. Beliau bebas, yang masuk penjara adalah Lim Guan Eng.

8.3. Tak cukup jantan hak tino pong sama, Senator Norhayati Onn Selangor, Naib Ketua Wanita UMNO Selangor dulu… macam nak rak. Tapi habis macam tu aje. Sebab itu dalam UMNO ni, mereka cukup gerun kalau bercakap tentang keadilan kehakiman, hukum Hudud dan sebagainya. Kerana mereka tahu yang ramai akan kena nanti adalah pimpinan UMNO. Jangan bercakap isu moral dalam Umno-BN

8.4. Kalau nak sebut cerita, filem dan VCD ni banyak le dalam UMNO. Cuma bagi mereka pandai makan, pandai simpan. Akhirat belakang kira. Tanggung masing-masing. Pandai buat, pandailah tanggung. Itulah sifir mereka. Sehingga ada pemimpin UMNO yang rapat-rapat dan baik-baik memesan… jangan biarkan isteri dan anak perempuan saudara masuk wanita dan puteri UMNO. Habisle nanti.. nak-nak yang dahi licin ciket. Kena kenduri le jawabnya!

9. Banyaknya tugas Ulama Muda UMNO dalam kerja mencuci satu tong tahi. Jangan lupa pakai baju keselamatan dan spek gogle tu.. kang terpercik kena mata kang!

No comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini