28 October 2008

CERAMAH TUAN GURU NIK AZIZ


Tarikh : 31-10-2008 @ Jumaat Jam : 8-00 mlm Tempat : Perkarangan Pusat Khidmat Masyarakat Palimen Kota Raja, Taman Sentosa 2, Belakang Balai Polis.


Sekretariat Parlimen Kota Raja

ingin mengambil kesempatan dan meminta tolong kepada semua Rakyat Malaysia khusus nya yang berada disekitar Kota Raja agar dapat membantu kami dalam menjayakan program diatas.

Matlamat program ini adalah untuk mengucapkan jutaan terima kasih dari TGNA & YB Dr Siti Mariah kepada seluruh rakyat bukan Islam yang telah memberi undi terbesar hingga mencatat sejarah baru di Kota Raja.

Adalah menjadi hasrat kami selain dari belasan ribu penyokong Pakatan Rakyat yang bakal hadir nanti, kami menetapkan target utk non muslim khususnya org India yg mesti hadir dalam program ini mestilah melebihi 3000 org dan mereka akan menjadi tetamu khas kepada TGNA.

Untuk menjadikan perkara ini realiti seluruh Jentera PRU PAS Kota Raja yang lalu khususnya setiap Cawangan melalui Ketua masing-masing hendaklah digerakkan dgn maksimum bagi menarik seramai mungkin org India khususnya hadir kemajlis ini. Pergi kesetiap rumah meraka di DUN Sri Andalas dan DUN Sri Muda untuk mengajak merekahadir dan sediakan pengangkutan sebagai satu kemudahan utk mereka.

Kami di Sekretariat Parlimen Kota Raja yakin jika semua ahli dan penyokong PAS dpt bergerak secara bersepadu Insa Allah program ini akan mencatat kejayaan yang besar seperti mana besarnya kemenangan kita pada PRU 12 yang lalu.

2 comments:

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini