23 February 2009

KPP Kota Raja anjur pertandingan bolasepak PR

Ahad 22.2.2009 ~ Kelab Penyokong PAS Kota Raja (Taman Kelang Jaya) telah menganjurkan kejohanan bola sepak kalah mati 9 sebelah. Kejohonan yang menawarkan hadiah wang tunai berjumlah RM4000 selain Piala Kejohanan dan Piala Pusingan ini berjaya menarik sejumlah 37 pasukan bertanding.

Menurut Pengarah Kejohanan En Gunalan, tujuan mengadakan kejohanan ialah untuk memupuk semangat kesukanan dikalangan para belia dikawasan Kota Raja seterusnya menunjukkan kepada masyarakat bahawa dibawah kerajaan PR, kita juga mampu malah membuat lebih baik dari apa yang dilakukan oleh BN dahulu.

Pada kejohanan ini YB Dr Mariah tidak dapat hadir kerana mesyuarat parti di Bukit Gantang, walau bagaimana pun YB Dr Xavier Jayakumar sempat meluangkan masa hadir didalam majlis ini. Bagi PAS Kota Raja pula YDP Sdr Norhalim, NYDP Tn Hj Termizi, Setiausaha Sdr Shamsul Bhaharin dan Cikgu Jaafar hadir didalam majlis ini. Majlis penyampain hadiah dilakukan oleh Cik Jaafar & Sdr Norhalim.

Seluruh AJK PAS Kawasan dan Lajnah Perpaduan Nasional Kota Raja serta PKR Andalas mengucap syabas dan tahniah kepada Sdr Gunalan dan Jawatankuasa Penganjur yang semua nya memakai baju PAS FOR ALL.

2 comments:

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini