09 October 2009

BERKUBU di Bgn Pinang

GANAS & TIADA PERI KEMANUSIAN ~ mungkin itu adalah ungkapan yang paling tepat untuk Pemuda Umno yang menyerang Petugas dan Bilik Gerakan PAS dengan Pedang ala Samurai pagi kelmarin.

Tak cukup dengan itu malam tadi bertempat di Markaz Dewan Ulamak ceramah oleh Dato Dr Harun Din juga diganggu oleh sekumpulan Pemuda Umno dengan membuat bising dan menjerit-jerit ketika ceramah sedang berlangsung.

Malam ini bertempat di Batu 4 Jalan Pantai Si Rusa Port Dickson akan diadakan Ceramah Perdana oleh Tok Guru Nik bersama Dato Seri Anwar Ibrahim dan pimpinan lain. Kita tunggu ramai-ramai.

Apa pun Insiden dan pelbagai bentuk keganasan yang mereka lakukan, jangan sampai melemahkan semangat kita untuk terus berjuang. Perjuangan tetap diteruskan hingga jam 5 petang 11.10.2009 nanti. Petugas jentera parti, penyokong dan pendokong part PAS dan PR yang lai harus mengembeling seluruh kekuatan untuk berkubu mulai hari ini di Bagan Pinang kalau sebelumnya tidak dapat berbuat demikian kerana urusan kerja dan sebagainya.

Ingat Jang oi Jang hari mengundi dah dokat, jangan leka.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini