07 October 2009

Pengurus Ladang Bradwall hantar notis letak jawatan

Kira-kira jam 5.35 petang tadi saya terima panggilan telifon dari Puan Zaleha (Helwa). Kak Leha tinggal diBagan Datoh Perak dan suami beliau juga merupakan Pengurus Ladang disana. Saya dimaklumkan oleh Kak Leha bahawa suami memberitahu bahawa Pengurus Ladang Bradwall telah letak jawatan. Apa sebabnya saya tak nak ambil tahu, tapi syukurlah bila beliau letak jawatan.

Tentu ramai yang suka dengan berita ini kerana beliau merupakan Pengurus Ladang yang paling tidak disukai oleh kontigen Selangor yang bertugas disana kerana pada awalnya semua petugas PAS/PR tidak dibenarkan masuk kesana untuk bekempen. Kak Leha bagi tahu mungkin doa orang PAS dimakbulkan Allah.

Cuma pada hari Sabtu 3.10.09 kira-kira jam jam 3.00 petang selepas saya bersama YB MK Arumugam ADUN Rahang pergi berjumpa beliau dan setelah membodeknya kira-kira setengah jam barulah beliau beri masuk ke Ldg tersebut itu pun dari jam 4.00 petang hingga 10.00mlm.

Langkah petugas muslimat dari Kota Raja di Tmn Bradwall
Bendahari PAS Kota Raja Hj Mulyani dan rakan-rakan tekun mendengar taklimat sebelum memulakan kerja.
Sebelum memulakan gerak kerja merayu undi, Timbalan Pengarah JPNS 1 Sdr Norhalim memberikan taklimat kepada semua petugas.
Petugas dari Kota Raja Shamsul, Azmi Awang, Iqbal, Sdr Muthu, Segar dan Vijay dari KPP Kota Raja.
Barisan kepimpinan DMPKR pimpinan Pn Rosnah.
Wartawan Sinar, mulanya beliau nak interview Sdr Azmi berkenaan isi ceramah oleh YB Gobalakrisnan berkenaan tuduhan bahawa pekerja ladang hidup tidah terbela. Akhirnya dengan muka merah padam wartawan tersebut pergi setelah dibelasah oleh Azmi Awang.
Petugas dari Perak di Taman Siliau bersama para petugas dari Kota Raja.
Petugas PAS Kota Raja Pn Rosnah dan Pn Azimah

4 comments:

  1. Baguslah dia letak jawatan, sbb manager Ladang Bradwall ni kena kaluar bandar cari kerja lain baru nampak dunia yang maha luas ni.

    Duduk kat Ldg tu dan tak campur masyarakat, apa dia tahu, kalau asyk tengok TV tu lah jadi nya.

    Ada pulak masa kempen boleh tahan orang tak bagi masuk untuk berkempen.. bangaang punya orang.

    Shamsul KR

    ReplyDelete
  2. Pengurus Ladang BradwallWed Oct 07, 11:17:00 PM GMT+8

    Hoooo macamtu doa orang PAS/PKR sentiasa doakan bala kepada orang lain, mana korang belajar ni..

    ReplyDelete
  3. nabipun doakan bala pada orang lain,hang nak kata nabi salahlah jugak ya....

    kalau untuk orang yang tak tau apa-apa mai-mai kita pi qunut nazilahkan dia boleh gagahlah orang pertikai,ni kita qunut berahak2,juhalak2 yang jadi samseng,pukui,katok kita pun tak buleh,nak pakai apa lawan...parang jugak ka?

    ReplyDelete
  4. bodohnya puak PAS ni tak reti nak bezakan nabi dengan umat ?

    ReplyDelete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini