04 March 2010

Hati-hati dengan Shamsuddin Ahmad

Assalamualaikum kepada semua geng kota raja.

Saya ingin menyampaikan pesan seperti yang pernah dikeluarkan oleh Harakah. Ada seorang hamba Allah ini bernama Shamsuddin Ahmad. Beliau dahulu selalu berada di kawasan masjid subang airport dan memiliki gelaran DIN Senapang. Pada tahun lepas semasa pilihanraya bagan pinang beliau telah meminjam kereta saya yang sampai hari ini masih tidak dipulangkan. Rupanya bukan saya sahaja, malahan Cikgu Izham (bekas calon PAS puchong) malahan Ust Nik Radzi pun terlebih dahulu terkene dengan mamat ni. Pesanan saya sila berhati-hati dan sapa-sapa ternampak kereta proton aeroback warna biru gelap bernombor pendaftaran WCG6136, harap dapat menghubungi saya di nombor 017-8784555.

Shamsul

2 comments:

  1. Salam...awat tak report.report la...nanti dia gunakan kereta ni lakukan jenayah pemilik berdaftar yang akan kena.saya rasa lebih baik pi buat report polis secepat mungkin sekurang2nya apa2 berlaku ada sumber yang dapat melindungi diri kita dari terus terinaya.Orang kalau dah suka menipu ni dia akan buat apa saja...nauzubillah....

    ReplyDelete
  2. Shamsul,

    Berapa hari kau kenal mamat ni, senang-senang kau bagi pinjam kereta tu? Tapi aku tau kau memang orang baik .... tapi macam 'amaq said' awat hang tak report polis, pi report cepat.

    Buat dia pi pelari bini orang ka, anak dara orang ka pakai kereta hang .... lebih teruk lagi sbb org ni mmg teruk dia buat guna untuk menyamun pakai kereta tu atau bawak benda haram tu lagi bahaya hang.

    Aku arahkan hang pi cepat buat report polis la ni jugak, sibuk-sibuk jugaklah.. tapi ini lagi penting.

    Sahabatmu dlm Islam

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini