23 October 2011

Najib Kempen sana sini

1. Sebentar tadi, berjumpa dengan bekas polis pangkat SI, dia bagi tau Najib akan jumpa dengan seramai mungkin bekas polis di PWTC petang ni, diimana majlis tu akan bermula jam 3.00ptg. Dia pun akan pergi atas jemputan PM tu.

Diberitahu juga bahawa ramai yang datang tu termasuk dari Sabah & Serawak. Banyak belanja yang akan digunakan untuk majlis semudah ini.

Najib kempen pusing keliling ni guna duit rakyat tanda PRU 13 dah dekat. Jangan pulak ada yang masih tidur lena pada ketika ini.

2. Seorang Bendahari PAS Kawasan yang bijak agama jugak bagi tahu pada sahabat-sahabat rakan seperjuangan bahawa jika ingin berkorban pada tahun ini (contoh 1 bahagian lembu RM400.00) - dia cadangkan supaya jika boleh korban tu ditangguh dahulu untuk tahun ini dan duit tersebut dikorbankan sebagai infak fisabilillah dan berikan kepada Bendahari JPrK untuk persiapan PRU.

Melalui survey yang dibuat ramai para uztaz bersetuju dengan cadangan ini ..... anda bagaimana? Jika setuju .... ayuh kita terus usmbangkan kepada Bendahari JPrK masing-masing.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini