24 October 2009

Ni dia kerja paling PENTING kena buat

Macam-macam orang cerita dan tulis serta beri pendapat dan komen tentang kedudukan PAS terkini. Syok benar orang-orang yang suka duduk depan laptop ni buat pelbagai analisa dan mengutuk dan mengenakan orang itu dan orang ini.... Fasal EGM, malas masuk +.

Bagi orang Kota Raja kita terus kena buat kerja ni yang paling penting, jangan toleh kebelakang lagi. Ketua Cawangan kena panggil AJK buat semakan dan hantar bantahan selewat-lewatnya esok sebelum jam 5 ptg hantar ke Pejabat PAS Kawasan, sebab tarikh terakhir bantahan kepada SPR pada 26-10-09 nanti. (terima kasih kepada semua cawangan yang datang taklimat selasa lepas)

Setelah di semak, saya selaku Ketua Daftar Pemilih JPrK ucap tahniah kepada semua AJK Daftar Pemilih, Dewan Pemuda, Dewan Muslimat, Kelab Penyokong PAS dan semua cawangan yang telah membantu mendaftarkan pemilih baru pada suku tahun ke 3/2009 ini.

Terkini hasil dari kerja kuat Sdr Syed, Ismail, Imran dan lain-lain kita kini mempunyai database yang lengkap berdasar gerak kerja yang dilakukan dan tahu dimana kekuatan kita pada ketika ini.
Sila semak DPT tersebut yg disediakan oleh JPrN Selangor yg diambil dr SPR M'sia.
Khususnya semua nama-nama bg pendaftaran baru yg dibuat dalam tempoh Julai~Sept'09 baru-baru ini, nama-nama tersebut MESTI wujud dalam DPT diatas mengikut DUN / alamat lokaliti masing-masing.
Khususnya semua ejen-ejen PPS, sila buat semakan tersebut. File yg dibekalkan dlm bentuk pdf.file => sila cari command "search" dlm file tsbt dan masukkan no. ic @ nama pemilih baru tersebut. Sekiranya tidak wujud, sila buat tuntutan dgn dikepilkan salinan borang A (warna pink)
Sekian untuk tindakan lanjut.

Razif / Syed

2 attachmentsDownload all attachments
DPT Suku Ke3 Sri Andalas N49.pdfDPT Suku Ke3 Sri Andalas N49.pdf
1973K View Download
DPT Suku Ke3 Sri Muda N50.pdfDPT Suku Ke3 Sri Muda N50.pdf
2388K View Download

1 comment:

  1. jaga-jaga, bg DPT Suku Ke-3 ini ada seribu lebih *Pengundi Baru telah masuk ke Parlimen Kota Raja!!..

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini