26 September 2010

Jom Serang

Bermula jam 11.00 pagi ini Perkarangan Pejabat PAS Kawasan Kota Raja pasti diserang oleh semua penyokong, pendokong dan pengundi di Kota Raja.

Memandangkan bukan hanya orang PAS dan PKR serta DAP sahaja yang memenangkan PAS di Parlimen Kota Raja hingga mencapai majoriti tertinggi MP PAS yang bertanding iaitu sejumlah 20,672 undi, maka pengundi-pengundi dari Umno juga adalah dipersilakan hadir pada majlis Rumah Terbuka PAS Kawasan pada kali ini.

AJK Perlaksana yang di Ketuai oleh Tuan Pengarah Tuan Hj Termizi ismail telah membuat persipan paling rapi untuk menghadapi serangan-serangan yang bertali arus itu nanti.

Dengan bunting menu diatas yang akan digantung pada khemah-khemah yang meletakkan makanan tersebut, adalah dijangkan bahawa para tetamu tidak perlu gusar tidak dapat menikmati semua makanan yang disediakan. Dengan menggunakan kepakaran Tuan Nur Ikhsan yang berpengalaman mengendalikan majlis besar-besar sejak zaman umno (kini dah joint PAS), adalah dijangkan traffic jammed dapat dielakkan kerana pelbagai lalui alternatif telah disediakan bagi kemudahan pengunjung.

Dengan yang demikian saya mewakili YB Dr Siti Mariah, YDP dan Dewan-Dewan dalam PAS Kota Raja menjemput semua untuk hadir ke majlis ini.

Majlis sumbangan kepada Sukarelawan Lapangan untuk Pendemokrasian Negeri Selangor tempuh hari juga akan diagih oleh YB Dr Mariah kira-kira jam 12.00 tengahari nanti.

1 comment:

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini