11 April 2011

Panas! Video lucah ditayangkan kepada warga tua Sarawak

Video lucah lelaki mirip Anwar Ibrahim menjadi bahan kempen untuk ditayangkan kepada orang ramai termasuk warga tua terutama di kawasan pedalaman Sarawak melalui peranti-peranti elektronik seperti iPad. Dijangka kempen politik lucah ini akan diteruskan sehingga hari mengundi bagi meraih sokongan rakyat kepada calon-calon Barisan Nasional.



Nampaknya gerombolan songkok tinggi sudah tidak mampu lagi berkempen secara bersih, lebih-lebih lagi sentimen anti Taib Mahmud yang sedang memuncak di kalangan rakyat Sarawak. Maka mereka terpaksa menggunakan video lucah untuk berkempen sekaligus meneruskan amalan "politik selak kain
 Songkok tinggi ni memang tak bermoral. Tu lah padahnya bila tidak mengambil islam sebagai guideline. Ikut suka dia je nak tuduh orang berzina. Mufti dah pun bagitau, video tidak boleh menjadi bahan bukti. Nah apa lagi...

No comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini