28 May 2011

UMNO, PERKASA & Persidangan Badut-Badut Sedunia


Kata Pak Berahim: Siapa badut sebenar, Nazri?

Presiden kumpulan pendesak Melayu, PERKASA Ibrahim Ali mahu rakyat, khususnya masyarakat Melayu Islam menentukan siapa 'badut' sebenarnya? Ibrahim merujuk kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Nazri Abdul Aziz yang dua hari lalu melabelkan beliau sebagai seorang badut dan ucapannya yang berapi-api hanya merupakan retorik dan bersifat kosong.
Disini saya ingin menyarankan sesiapa sahaja yang merasakan dirinya atau orang lain Badut, boleh lah menyertai persidangan Badut-Badut sedunia di Sarawak. Boleh dibincangkan dalam conference ini siapa sebenarnya Badut walau kita tahu sapa sebenarnya Badut.

Badut-badut yang lain pasti gembira kerana ada dikalangan pemimpin Malaysia dari kalangan Badut yang menyertai persidangan Badut-Badut Sedunia ini nanti.

Cuma dikhuatiri, pemimpin dari kalangan Badut ini tidak sempat untuk menyertai persidangan Badut kerana ia akan diadakan pada 2013. Manalah tahu, kekalau Badut-badut ini telah melarikan diri kerana kalah didalam PRU 13.

Untuk pengetahuan UMNO semua, most of the middle class Malaysians regardless of races feels that BN MP's are Clowns. Please tell your minister that they should join the conference.

Sarawak to host world clown convention

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini