08 April 2012

Ceramah : Taman Rakyat mula di serbu








Ceramah Perdana "Selangor Milik Pakatan Rakyat malam ni : Tapak ceramah mula diserbu


tarikan pengunjung pagi ni, dilaluan utama
Pentas utama

6 comments:

  1. hahaha! aku ingat nak jdi org pertama dtg. tp kensel lah.

    ReplyDelete
  2. hurmmm... aku rasa slogan tu mcm tak kena sikit lah. Nampak macam ada bunyi keangkuhan dan gila kuasa mcm UMNO-BN jugak. Sebaiknya kalau slogan tu jadi SELANGOR MILIK RAKYAT (bukan PAKATAN RAKYAT). Takpun kalau nak letak jugak nama Pakatan Rakyat, gunalah slogan lain mcm : SELANGOR AMANAH PAKATAN RAKYAT atau SELANGOR MILIK RAKYAT TANGGUNGJAWAB PAKATAN RAKYAT atau NEGERI SELANGOR AMANAH PAKATAN RAKYAT UNTUK RAKYAT dsbnya lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik pandangan tu - next kita akan ubah, terima kasih tua nazaruddin

      Delete
    2. Lain kali bertanyalah dulu sebelum buat bukannya buat pakai guna kepala hotak kita saja , ingat bila dah jadi orang politik nak bercakap pun mestilah fikir sama perasaan orang yang bawah yang mengangkat kita , jangan ingat bila kita dah dok diatas semua orang bawah bodoh belaka ,nanti terbalik kot pula .

      Delete
  3. Tuan punya blog... apa cerita ceramah taman rakyat?

    ReplyDelete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini