30 April 2012

Che Det melalut, buat anak beranak hang menyampah je

Kesian Che Det, masa hang jd PM dulu banyak jugak aku respek kat hang .... salah satu nya berkaitan Nasional Car walau pun kini dah nampak serabut sejak Syed Mokhtar Al Buhary memonopoli segala benda ni.

Hari ni hang lagi melalut selepas hang kata orang-orang dalam parti hang punyalah busuk ... sampai ke usus .... tak hairanlah kepala dan cara berfikir hang pun bau busuk jugak Tun.


Pelik jugak bila hang kata, Bantahan BERSIH 3.0 Sabtu lalu - perhimpunan awam terbesar sejak gerakan Reformasi tahun 1999 - berhasrat untuk menumbangkan kerajaan. Awat melalut sakan hang ni Tun.

Hang kata lagi bahawa, pembangkang tahu bahawa melalui proses pilihan raya, rakyat tidak akan memberikan mereka kuasa untuk membentuk kerajaan. Mereng otak hang ni.

Satu-satu caranya, hang kata, ialah melalui kebangkitan rakyat untuk menumbangkan kerajaan dan menaikkan diri mereka sebagai rejim baru. Sedap mulut tak berinsuran ni bercakap.

Hang boleh kata apa sajalah Tun sebab cara berfikir hang pun dah melalut dan berbau busuk sebab berada disamping orang-orang yang busuk hingga ke usus tu.

Aku nak kata kat hang .... Aku ada bukti kukuh bahawa hang memang melalut sebab anak pompuan hang pun tak setuju dengan hang ....

Aku tengah cari orang untuk interview anakanda Hang Dato Marina binti Tun Dr Mahathir bagi statement ... apa pasal dia turut ikut untuk tumbang kerajaan.... akai ada ka????

Ini bukan kali pertama Marina ikut Bersih

2 comments:

  1. nasib baik tak ujud bersih 3.0 semasa cek dit perentah, kalu tak pasti isa jawab nya,,,baru demokrasi,,,,he he he he,,,tak semua raayat suka,,,jawapan nya pru 13,,,,kita pakat2 tunggu,,pr 0

    ReplyDelete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini