12 November 2009

Harakahdaily.net yang memeningkan

oleh : Limau Kasturi

Kepala pening dan berdengung memikirkan halatuju harakah

Apa pasal harakahdaily siar cerita 'terbaik dari blog' tulisan che det Ahli Sunnah Wal Jamaah

Siap persoalkan lagi motif tangkapan Dr Asri oleh JAIS dan pelbagai lagi.

Nak bagi tahu harakah jangan nak jadi lurus bendul sangat, Perdana Menteri Najib dan bekas PM ni menyibuk nak ulas hal penangkapan Dr Asri tu serta mempersoalkannya hanya semata-mata kerana benda tu berlaku di Negeri Selangor, negeri Pakatan Rakyat.

Kalau benda tu berlaku kat Pahang ke, Negeri Sembilan ke, Melaka ke habuk apah pun mereka takkan cakap, akan senyap begitu aje lah.

Cuba ingat balik zaman orang tangkap penceramah tanpa tauliah ni baru sekarang ke? Kan ke che det pelopornya. Sekarang apa dia tulis dalam blog nya, Harakah pulak jadi penyambung nya. Aduh sakitnya hati.

Dah lupa ke kisah Che Det hina janggut Nabi dan ulamak-ulamak dizaman pemerintahannya?

Fikirlah sendiri harakah oii.

3 comments:

  1. setuju.... Mahathir, MAHAZALIM Malaysia....

    ReplyDelete
  2. 1. Harakah sekarang versi siapa?

    2. Apakah mesej yang ingin disampaikan oleh editor harakap bila menyiarkan tulisan "mahazalim" ni?

    ReplyDelete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini