12 March 2010

Gambar MELAMPAU dari Malaysiakini

Lapuran Malaysiakini sebentar tadi berhubung tindakan Timbalan Presiden PAS, Nasharuddin Mat Isa hadir dalam program bersama Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan bercakap soal “perpaduan politik Islam” menimbulkan kecurigaan banyak pihak, masih boleh diterima dengan akal yang waras. Beritapenuh

Tetapi dengan meletakkan gambar ini (melibatkan TGNA) berserta berita ini amat tidak WAJAR. Ini  provokasi yang terlampau.....

6 comments:

  1. maaf YB saya tidak nampak gambar itu melampau,itu sebagai simbol yg mengatakan ust nasa degil,tak mahu dengar cakap walaupun sudah berkali tgna tegur,apa provokasinya,selari dengan ceritanya.

    saya ahli pas sangat kecewa dengan sikap ust nasa.

    ReplyDelete
  2. Ia ... agak melampau gambar ni ... tok guru dilihat terlalu garang ... timbalan presiden kita nampak macam dungu je .... mana boleh parti besar macam PAS digambarkan punyai TPP macam ni. pengajaran buat TPP lain kali nak jumpa umNGoK dapatkan mandat dari para bloggers dulu bukan dari pimpinan PAS.

    ReplyDelete
  3. Muka Ust Nasa penuh dengan kekesalan, moga insaflah lepas ni .... tapi siapa yang suruh dia pergi?

    ReplyDelete
  4. Tidak dinafikan Ust Nasha memang mempunyai perasaan tersembunyi mengenai UG..Dah lama dah sejak jadi S/U Pas lagi..

    ReplyDelete
  5. salam,
    ambo ghaso komen YB Doc ..."provokasi yang terlampau"..!

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum..

    Khas untuk Yb.

    Mengapa bodoh dan Kejinya hati Orang Islam yang bergelar pemimpin PAS yang mengecam tindakan saudara seIslam untuk menyatupadukan umat Islam walau dalam konteks apa sekalipon! Tidakkah YB beras malu sedih atas apa yang berlaku? Menyatukan Islam salah disisi PAS tapi halal Pulak Kalau Menyatu dengan Kafir Laknat! dimana perjuangan yang selalu dilaungkan?

    Sudah jelas setelah sekian lama idea perpaduan disuarakan tetapi PAS menolak sedangkan boleh pula bersekutu dengan kafir Laknat yang secara terang-terangan mempergunakan sepenuhnya PAS dalam agenda politik mereka.

    Sedih... Tidakkah YB nampak setiap Program yang diaturkan oleh PR yang meramaikannya adalah orang PAS.. tetapi yang kita perjuangkan ialah YB Cina dan India! dimana laungan Allah Maha Besar yang menjadi Takbir PAS setiap hari?

    Fahamilah satu perkara.. Kita berjuang untuk memperkasakan Islam di Bumi Malaysia tetapi PAS kini hanya memperjuangkan perpecahan bangsa sendiri semata-mata untuk mengekalkan kuasa dan berlagak di khalayak ramai kononnya Pemimpin PAS macam YB inilah yang selama ini berjuang demi Islam yang DiCintai..

    Semoga Allah memberikan petunjuk kepada semua Pemimpin PAS yang sedang sesat dalam perjuangan yang dikaburi oleh pangkat dan Kuasa!

    Alahhu Akbar! Alahhu Akbar! Alahhu Akbar!

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini