21 July 2010

Sumpahan Pasir

Kerana Pasir mengakibatkan persaingan di kalangan pemimpin Umno Selangor dalam mengutarakan isu ini dilihat semakin ketara, terutama di antara kem penyokong Datuk Seri Khir Toyo dan Datuk Noh Omar.

Kedua Persaingan di kalangan pemimpin umeno Selangor dalam mengutarakan isu pasir kini dilihat semakin ketara, terutama di antara kem penyokong Datuk Seri Khir Toyo dan Datuk Noh Omar.

Kedua-duanya dilihat menunjukkan kehebatan masing-masing dengan Khir Toyo (KT) mendapat sokongan blogger pro-umeno yang sememangnya membenci Noh Omar (NO) yang pernah menuduh para bloggers ini sebagai 'musang berbulu ayam' sehingga kan mereka menubuhkan kelab blogger musang berbulu ayam.

Nampaknya isu pasir ini telah menunjukkan kepada rakyat dan masyarakat bahawa umeno Selangor sudah tiada masa depan lagi dan keadaan semakin kelihatan parah dengan setiap pemimpin mereka menggunakan peluang dan kesempatan yang ada untuk untuk mempopularkan diri dan pengikut disamping membelasah kem yang satu lagi. 

Sesuai dengan lagu Pasir Roboh dendangan Tan Sri Dato SM Salim dan Kah Pah umeno Selangor juga bakal roboh kerana sumpahan pasir ini.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini