26 March 2011

Najib Bengang

He he nak tergelak pun ada, nak marah pun ada bila Najib kata Umno tidak terlibat dalam Video Seks melibatkan DSAI.

Ialah ramai juga yang akan setuju dengan Najib ni sebab yang buat kerja tu tak de seorang pun yang nama mereka atau bin mereka 'Umno' ..... jadi Umno tak terlibatlah.

Najib wajar keluarkan kenyataan ini seawal mungkin kerana skrip dan video yang dihasilnya oleh pengarah filem porno ini memang menyedihkan hatinya kerana dalam keadaan zaman yang serba maju, alih-alih kita dihidangkan dengan filem porno tahun enam puluhan 'macam filem P. Ramlee', kata seorang Dato Seri yang saya tonton dalam youtube diharakahdaily semalam.

Apa yang rakan-rakannya dalam dalam team 'Mr T' laku kan kononnya untuk membantu Najib menang besar dalam PRU akan datang hancur berkecai.

"Mereka bukan membantu tapi menghancurkan rancangan kita" rungut Rosmah kepada suaminya.

"Baik kita tak mengaku sahaja bahawa kita dan umno bersekongkol dalam kerja ni dan nyah kan saja mereka supaya kita tidak mendapat malu besar berdasarkan rancangan mereka yang 'bodoh' dan mudah dihidu pihak lawan menyebabkan kita kantoi" bebel Rosmah lagi.

Untuk menghentikan tangisan Rosmah yang betul-betul marah dan bengang serta menghentak-hentak kaki ni akhirnya pada malam semalam Najib mengeluarkan kenyataan berikut :- 

KUALA LUMPUR, 26 Mac — Umno tidak terlibat dalam skandal pendedahan rakaman video seks oleh tiga “Datuk T”, yang didakwa melibatkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat, kata Presidennya Datuk Seri Najib Razak selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi Umno malam tadi.

Tahniah kepada mengeluar Video box office minggu ini (ratusan ribu telah menontonnya hingga kini), "Dato Seri" bukan DSAI benar-benar tertekan tertekan kerananya.

1 comment:

  1. lebeh kurang macam reactor fukushima yang dah meletup mengelurkan radio aktif depa dok sembur air untok menyejuk.

    ReplyDelete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini