30 May 2010

Cerita menarik Film Tamil hari ini

Hari ini Mugilan mendakwa seorang pemimpin GAS kena culik, yang dimaksudkan beliau tak lain tak bukan penculik itu ialah Samu Vellu and the gang.

Dah macam filem Tamil pulak bila beliau mendakwa RM5 juta telah dibelanjakan untuk menghalang orang ramai daripada menghadiri perhimpunan GAS. Kononnya bas-bas yang membawa penyokong GAS dari Pulau Pinang, Pahang dan tempat-tempat lain telah dihalang dan dilencongkan ketempat lain.

Ini kes kedua selepas kerajaan BN mengalihkan bas-bas yang membawa Orang Asli (kini dikenali sebagai Orang Asal) yang datang berdemontrasi ke Putrajaya tempuh hari. Mereka ditempatkan dalam dewan dan diberi makan dan diberi entah apa lagi. Masa tu Shafie Afdal kata merekata datang untuk melancung bukan untuk demontrasi. Mengamuk Orang Asal tu bila Menteri memperbodohkan mereka.

Lagi pelik bila Mugilan berharap kerajaan akan menimbang memberi jawatan kanan kepada Samy Vellu sekiranya presiden MIC itu melepaskan jawatannya.

Jawatan apa pulak dia mintak tu? Macam-macam lah dia ni ... Adoi... siapa pengarah film ni hah?

Nak tau berita lanjut bacalah dalam portal malaysiakini @ portal berita yang lain atau cari film tamil yang seangkatan dengan nya.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini