17 October 2010

Idea bernas Najib selepas tonton Islamic Fashion Show

1. Ingat budget 2010, teringat kehebatan Datin Rosmah Mansur kerana dapat mempengaruhi Tok Najib mengikut telunjuknya, hingga ramai mencadangkan Rosmah selepas ini diangkat sebagai Menteri Kanan macam LKY kerana pengaruhnya yang besar dalam sistem pemerintahan di Malaysia.

2. Karektor Rosmah langsung tidak menghairan sesiapa kerana beberapa hari sebelum pembentangan budget, Datin Rosmah yang menganggap dirinya 'wanita pertama' berjaya menghimpun begitu ramai 'wanita pertama' dunia khususnya dari benua Afrika. Asia 1 wakil dari Laos sudah memadai memandangkan cita-cita melangitnya bersama suami tercinta yang amat menggemari angka 1 .... bermula dengan 1Malaysia kini menjangkit menjadi 1Asia.

3. Idea Rosmah menganjurkan 'Islamic Fashion Show' - "klik video dibawah" telah benar-benar membuahkan hasil. Setelah melihat kehebatan wanita-wanita berahi itu memperagakan pakaiannya hingga terjojol biji matanya pada masa itu juga timbul idea bernas Najib yang diaplikasikan dalam pembentangan Budget 2011 jumaat lalu bahawa Baju Tidur dan Seluar dalam di KECUALI kan dari CUKAI.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini