24 October 2010

PAS sediakan Kad Kuning & Merah

1. Jika anda seorang penceramah jemputan atau anda ditugaskan oleh UPU tempat anda bertugas sebagai penceramah dalam ceramah kelompok dalam PRK Galas, jangan masuk gelanggang sebelum mengetahui peraturannya.

2. Tahukah anda bahawa anda akan diberikankan kad kuning jika melakukan kesalahan kali pertama dan seterusnya jika melakukan kesalahan yang sama anda akan diberikan kad kuning ke 2, jika anda masih syok sendiri dan tidak mahu mengikut peraturan yang telah ditetapkan bersedialah anda untuk menerima amaran keras dari pengadil iaitu dibuang padang dan tidak boleh berceramah lagi kerana menerima kad merah.

3. Tahukah anda bahawa adalah menjadi satu kesalahan bagi seseorang penceramah dan perayu undi di Galas dan anda boleh dihantar pulang jika sekiranya anda bercakap atau menyentuh peribadi Tengku Razailegh Hamzah yang merupakan Pengarah PRK DUN Galas.

4. Dikhabarkan banyak jasa Ku Li terhadap PAS negeri yang tidak dapat dibalas hingga kini dan yang terbesar ialah menumbangkan kerajaan Umno Kelantan bersama Semangat 46 dan hingga kini UBN tidak berupaya untuk menewan semula Kelantan.

5. Pergilah ke Galas dan ketahuilah peraturannya jika anda mahu lama berada didalam padang permainan. Kelantan juga dikhabarkan akan bermain dalam pertandingan akhir Piala Malaysia walau pun Ketua Jurulatihnya dikenakan kad Merah dan tidak boleh duduk ditempat khas jurulatih semasa pertandingan akhir itu nanti. Demi semangat Galas, mai ramai-ramai sokong Kelantan.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini