26 March 2012

Cerita Panas hari ini : ADUN Umno Melaka "Melawat Salah Kawasan"

Cerita panas hari semua orang dah tahu, apa lagi tentulah berhubung dengan Ops Tapis di Melaka Bandaraya Hang Tuah yang penuh bersejarah. Lepas ni kalau ada Ops seumpama ni tukor je kepada "Ops Lendir"

Apa kan tidaknya Bekas KM merogol gadis sunti KM PP kena penjara ... ini sejarah dunia jugak beb .. jangan buat tak perasan pulak. Ini berlaku dinegeri yang sama kan kan kan.

Cerita terbaru ni mungkin kerana tekanan Pilihanraya Umum ke 13 yang sudah sampai kemuncak. 

Dengar cerita si ADUN ni bukanlah perform sangat. Ada kemungkinan dia bakal tak dicalunkan oleh Najib dalam PRU nanti. Jadi untuk membuktikan bahawa bahawa dia ni bekerja kuat lalu pegawai-pegawainya mengatur sekian banyak kawasan nya yang perlu dilawati siang malam tanpa henti-henti.

Nak malang nasib si ADUN ni ... pulak ... dah tersesat hingga kesitu. Adoi .. nasib lah lu bru...baca ceritanya di http://amenoworld.blogspot.com


BIOR'' DATA MAMAT SENGAL NI

NAMA : SDR. MOHD. YAZED BIN HJ. KHAMIS,
TARIKH LAHIR / TEMPAT LAHIR : 09.05.1966
NO. KAD PENGENALAN : 660509-04-5441
ALAMAT : 53 JALAN CEMPAKA 7, TAMAN SERI CEMPAKA,
75400 PERINGGIT, MELAKA.
NO. TELEFON
i) BIMBIT : 019 - 6674104
ii) RUMAH : 06 - 2845731
iii) PEJABAT :
STATUS PERKAHWINAN :BERKAHWIN
BILANGAN ANAK :3
TARAF PENDIDIKAN
i) SEKOLAH RENDAH :SEK KEB AIR BAROK
ii) SEKOLAH MENENGAH :SEK MEN DATUK BENDAHARA
iii) UNIVERSITI / KOLEJ :UITM. DIPLOMA UKUR BAHAN
JAWATAN DI
i) PERHUBUNGAN :JAWATAN KUASA PERHUBUNGAN NEGERI MELAKA
ii) BAHAGIAN : BEKAS KETUA PERGERAKAN PEMUDA UMNO BAH JASIN
iii) CAWANGAN : KETUA PEMUDA CAWANGAN KEMENDOR
PENGALAMAN PEKERJAAN : AHLI PERNIAGAAN
AKTIVITI SUKARELAWAN / NGO
JAWATANG YANG DISANDANG
i) POLITIK : KETUA PERGERAKAN PEMUDA UMNO BAHAGIAN JASIN
ii) NGO :
1. Pengerusi Belia 4B Cawangan Kemendor
2. Pengerusi Bola Sepak Lega Perdana Melaka
3. Nazir PLKN Negeri Melaka

Dan yang paling penting adalah Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama Islam Melaka
 

5 comments:

  1. eh!eh!idaklah ghope itu dionye,mika tu pegi nak bertazkirah bertarbiah kat kaum yang berkupu kupuan tu.bukankah dia tu timbalan pengerusi jawatankuasa hal ehwal agama islam melaka?cume dia tak ajak hasang akidah sama,itu baru betoi silapnye.hasang ngan zul kulim mana gi?.apa pulak ngomen ustazah mashitah,jangan ngata ikut kemoderatan nabi saw.udahlah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hampeh ... syukur Alhamdulillah 1 lagi kerusi BN jatuh ke PR ... tak kan imam-imam seluroh negeri melaka bersejarah nak bior kan aje benda berlaku mata komer.

      Delete
  2. kah...kah...kah... kan dah kantoi... lain kali pi la sempadan siam nun... xde sape nak serbu..

    ReplyDelete
  3. Jangan salah sangka dia tu nak pi tarbiah gro tu..maklumlah orang yang bertanggungjawab menjaga agama kat Melaka. Tapi tak tau lah siapa yang tarbiah siapa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terkini, Ali Rustam minta bukti wakil rakyat dangdut. Dia minta rakaman gambar, video sebagai bukti .... alahai ...awal2 lagi blog ameno would dah tunjuk gambor simamat ni.

      Delete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini