12 May 2012

Mengenang nasib masing-masing selepas PRU13

Mengenang nasib masing-masing selepas PRU13, mereka dapat rasakan Najib cakap kosong
Najib pemimpin yang mengharam-jadahkan rakyat kata dia mahu mengadap Agung. Kita kata- di persilakan. Laksanakan pengucapan tersebut. Jangan cakap kosong sahaja. Sementara itu, ramai orang Melayu sudah pun di lawati Agong $$$$! Najib dan Agong $$$$ berpisah tiada.

Cuba kita fikir. Mengapa UMNO mesti mempunyai ahli seramai 3 juta? UMNO zaman Tengku, Tun Razak dan Hussein Onn tidak obsess dengan meramaikan ahli. Zaman Mahathir sehingga sekarang UMNO mahu menjutakan ahli nya. Ertinya, UMNO sudah berubah dari parti yang yakin dan mempercayai raktyat, kepada parti yang mencurigai dan takut kepada rakyat. UMNO tidak berani mempertaruhkan masa depan nya dalam tangan rakyat. 

Maka yang demikian, ia terpaksa bergantung kepada sokongan dan undi dari ahli nya sahaja. Dengan 3 juta ahli, UMNO tidak boleh menang lawan dengan rakyat. UMNO jadi apa sebenar nya? Jadi macam pertubuhanla cosa nostra  iaitu pertubuhan gangster. Baca seterusnya di 
http://sakmongkol.blogspot.com/

2 comments:

  1. assuming that bn/umno have that three million voters against the total overall turn out of five million voters.bn/umno can easily form the government.apa lagi mau tunggu bn/umno please declare general election now.rakyat tidak mau main biskut sekejap nampak sekejap tak nampak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno tau bahawa ahlinya menipu ....

      Delete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini