20 May 2012

PAS alu-alukan Uthayakumar bertanding di Kota Raja

Selaku Pengarah JPrK saya amat gembira dengan berita P.Uthayakumar dari Hindraf mahu bertanding melawan pemenang majoriti tertinggi 20,751 undi Dr Siti Mariah. Saya kata kan kamu perlu teruskan hajat kamu, kerana itu yang kami mahukan kerana jika berbuat demikian kamu bakal kehilangan wang pertaruhan dan yang bagusnya akan membantu kami mengurangkan undi calun BN.

Bagi JPrK Kota Raja, sokongan akar umbi semua kaum termasuk kaum India kepada kami sudah solid dan semua penyundi dan penyokong kami merupakan orang yang setia dengan kami.

Kami tidak memerlukan sebarang penyelidikan atau kaji selidik yang dibuat oleh mana-mana parti politik atau NGO bagi mengenaspasti kekuatan dan kelemahan parti kami kerana kerja culaan Jentera kami adalah yang paling tepat dan terbaik dalam dunia.

Sehingga kini mengikut DPI (Daftar Pemilih Induk) 2011 yang dikeluarkan oleh SPR Parlimen Kota Raja yang mempunayi >97,000 pengundi berdaftar - Jentera kami telah mengenal pasti jumlah bakal pengundi kami dan BN dan sokongan kepada terlalu jauh kehadapan.

Najib yang sudah 4 kali datang ke Kota Raja serta Noh Omar faham benar bahawa mengikut kajian mereka pun, Kota Raja merupakan kawasan HITAM untuk UBN.

Semua platform yang dicadangkan oleh Hindaraf tidak diamalkan oleh PR dan anda menuju jalan mati.

Hindraf akan menawarkan ketuanya P Uthayakumar sebagai calon untuk pilihan raya akan datang.

Ketika dihubugi, Uthayakumar berkata beliau akan bertanding di dua kerusi – parlimen Kota Raja dan di DUN Sri Andalas.

Kawasan parlimen Kota Raja kini diwakili oleh Dr Siti Mariah Mahmud (PAS) manakala Sri Andalas oleh Dr Xavier Jayakumar (PKR).

"Jika saya menang, saya akan menjadi calon Hindraf pertama di parlimen dan DUN Selangor," katanya ketika dihubungi Malaysiakini.

Katanya, beliau menawarkan platform untuk peluang sama rata, peluang naik taraf dan penghapusan rasisme oleh kerajaan dan sektor swasata.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini