29 October 2010

Kota Raja Terbaik di Selangor

Selaku Ketua UPP Kota Raja saya ingin mengucapkan syabas dan tahniah kepada seluruh petugas dari PAS dan PKR yang telah mendaftarkan pencapaian tertinggi dalam fasa 1 Program Pendemokrasian Rakyat Selangor yang lalu.

Hari ini sempena Majlis Pelancaran Fasa 2 Pendemokrasian Rakyat Selangor, saya telah dimaklumkan oleh Sekretariat Pendemokrasian bahawa PAS Kawasan Kota Raja bakal naik kepentas untuk menerima Cenderamata dan wang tunai dari YAB Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim diatas pencapaian tertinggi pendaftaran pemilih iaitu sebanyak 292% melebihi sasaran yang ditetapkan oleh pihak Sekretariat.

Kejayaan ini merupakan kejayaan bersama untuk meneruskan rentak kemenangan di Parlimen Kota Raja serta DUN Sri Muda dan Sri Andalas. Ia nya harus dikongsi bersama oleh semua jentera pilihanraya Pakatan Rakyat Parlimen Kota Raja termasuk kepimpinan PAS Kawasan yang diketui oleh YDP En Jaafar Samsuddin, JPrK, MTD dan YB Dr Siti Mariah, YB Shuhaimi dan YB Dr Xavier yang telah bersama-sama turun padang untuk bagi melaksanakan tugas mencari pengundi secara bersungguh-sungguh.

Dengan pelancaran Fasa ke 2 ini adalah diharapkan Kota Raja terus maju kehadapan untuk melenyapkan impian UBN untuk berkuasa kembali di Selangor dan Kota Raja am nya.

Mohd Razif Maslan
Ketua UPP Kota Raja
SUK Shah Alam



1 comment:

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini