06 March 2012

Kisah dalam kelambu buat apa nak bagi tahu orang lain

Kata semua dah selesai, hingga Umno gigit jari. Tapi masih ada yang mulut besar. Macam ini bila nak habis. Banyak sangat cakap lagi banyak silap, Islam kan dah ajar kurangkan bercakap. Cakap bila perlu sahaja. Jangan marah wartawan kalau dia tulis apa yang kita cakap, sebab itu memang kerja dia.

Fokuskan pada kerja yang diamanahkan serta mempertahankan kemenangan dalam PRU 13 akan datang. Tiada makna bermulut besar sekarang tapi akhirnya mencuka bila keputusan PRU diumumkan kelak.

Politik macam ni membosankan dan sengaja memberi peluru hidup pada musuh. Yang dah sudah tu sudahlah, buang yang keruh ambil yang jernih. Ini tidak semua nak cakap dan nak bagi tahu semua orang, kisah dalam kelambu buat apa nak bagi tahu orang lain. Exco Kedah Nafi MB Beri Kontrak Kepada Umno

4 comments:

  1. Kalau dah bahalol memang sentiasa bahalol.
    tak boleh nak ubah dah.
    tula lain kali pilih yang cerdik untuk mewakili kita.

    ReplyDelete
  2. lain kali jgn dipilih org yg tak faham berpolitik....sebab manusia jenis ini pantang jumpa mikrofon terus bercakap ikut perasaan bukan gunakan akal yg waras...

    ReplyDelete
  3. Pada jam 9 pagi 7/3/2012 saya berjumpa sakumpulan 10orang wanita cina (pecahan kumpulan)digate rumahrumah yg ingin dimasukinya berserta risalah dakyah Agama Kristian di Jln Sri Serawak 30,Tmn Sri Andalas.Saya menegur saorang lelaki veteren (Ketua)dan dia memaklumkan kpd saya penyebaran Agama mereka bebas &tidak perlu apa apa kelulusan dari mana mana pehak.Saya membuat lapuran di Jais,Klang&jawapan akan menyiasat.Susulan aduan ke R&D & Komunikasi,MPK,jawapannya negara ini demokrasi. Fikir fikirkanlah umat Islam.

    ReplyDelete
  4. senang cerita pemimpin sebegini wajib tidak dicalonkan lagi dipru13 ini.kalau parti berkenaan masih berdegil serta angkuh mahu juga mereka dicalonkan rakyat berhak menolak mereka dikertas undi nanti.senang kerja habis cerita,baru mereka tahu siapa raja.

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini