18 August 2012

Kami akan halang jadi Negara Islam

Mintak tolong sangat si Donald Lim pergi belajar dengan Ng Swee Lim dalam bab-bab Hudud dan Negara Islam di Malaysia ni ... setakat berguru dengan Choy Soi Lek ini lah jadinya.


Pengerusi MCA Selangor, Datuk Donald Lim berkata jika Selangor dan negeri-negeri lain di negara ini dikuasai atau kekal di bawah pemerintahan BN, ia tidak akan menjadi negara Islam.

"MCA akan terus mempertahankan kepentingan orang Cina dan tidak akan membiarkan Selangor menjadi sebuah negara Islam," kata Pengerusinya, Datuk Donald Lim.

"Ini juga tidak akan berlaku di mana-mana negeri dan negara yang ditadbir oleh BN. Ini adalah janji kami kepada rakyat Selangor," kata Lim dalam ucapan pembukaannya di konvensyen MCA Selangor hari ini.

5 comments:

  1. Pegi tarik Tok Guru Abdullah Sa,
    'amah dia boleh bagi fatwa apa pulak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. fatwa goblok. ... "tarik" lagi rm2 juta la. ... jgn cari pasal anon 7.23pm. .. kang kena kafir 2x pulak

      Delete
  2. kah...kah...kah...ada juga cina yang tak cerdik macam Melayu2 bebal sedia ada...kah...kah...kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. syeik......
      siapa yg dimaksudkn "Melayu2 bebal tu" cok citer sikit

      Delete
  3. PLEASE FORWARD TO EVERYONE, THANKS
    Saudara-saudara dan Saudari-saudari yang di hormati
    Untuk keadilan dan martabat Buddhist, (Maruah Sami Buddhist dan Kuil SAMNAK SAMBODHI) Kami Ahli Parti Keadilan Rakyat tetap akan memberi segala pertolongan bagi mempertahankan, sekiranya Peguam Yip Kum Fook, MCA Pengerusi Gombak terus kacau Sami Buddha atau cuba memusnahkan kebudayaan Buddhist dengan kurang ajar

    Ladies and gentlemen are in respect
    For justice and values Buddhist, (dignity of monks and the Buddhist Temple of SAMNAK SAMBODHI) We the People's Justice Parti Keadilan Rakyat will continue to give all help to preserve, suppose that lawyer Yip Kum Fook, MCA Gombak Chairman continues to disturbs Buddhist monks or try to destroy Buddhist culture with disrespectful

    为了正义和佛教的尊严,(佛教僧侣和佛寺的荣誉SAMNAK SAMBODHI),我们人民公正党将提供一切帮助保卫,如果马华公会鸱唛区主席叶金福律师(Yip Kum Fook, MCA Gombak) 继续无耻的凌乱僧侣或试图摧毁佛教的文化

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini