03 June 2010

Anwar jadi Musuh No 1 Yahudi

Tidak seperti DS Najib, Umno, Kerajaan 1 Malaysia serta Barisan Nasional yang dipuji melangit oleh Yahudi kerana menjalankan urusniaga bernilai puluhan juta ringgit dengan APCO ..... DSAI yang selama ini dituduh blog pro-umno dan rakan-rakan media perdana yang seangkatan dengannya sebagai rakan karib Amerika/Yahudi kini terpaksa menelan ludahan mereka sendiri dan ludahan APCO kerana tuduhan tersebut tidak lebih sebagai satu fitnah dan sandiwara untuk memalukan serta menjatuhkan maruah DSAI dan disebalik itu untuk menutup pekong mereka sendiri.

Kes mereka lebih teruk dari apa yang dilapurkan oleh JAIS bilamana ada pengikut seorang Ustaz menelan airnya yang dilapurkan baru-baru ini.

DSAI menafikan semua tuduhan yang dibuat keatas beliau oleh pimpinan Umno dan kuncu-kuncunya melalui tindakan berani mati dengan menyerang Yahudi melalui kerjasama yang dijalan oleh APCO dan Kerajaan 1 Malaysia dan ianya sekali gus terpalit kepada sekutu rapat Israel iaitu Amerika.

Mengapa DSAI sanggu melakukan ini semua?

Tak lain tak bukan untuk menyelamatkan seluruh umat Islam di Malaysia supaya tidak dijajah Yahudi Laknatullah. Kita semua sedia maklum bahawa penjajahan  pemikiran dan budaya Yahudi sudah lama berlaku di Malaysia, sehinggakan seluruh golongan peringkat umur umat Islam dari yang kecil hingga yang berpangkat datuk dan nenek sudah seakan lali dan tidak memperdulikan itu budaya siapa.

Buktinya Isnin lalu bila ada rakyat dari negara kita yang menaiki kapal untuk menghantar bantuan kemaknusia ke Gaza, ramai yang kelihatan marah tetapi tidak bersatu dari segi tindakan.

Ajakan untuk memboikot barangan Yahudi tidak mendapat sambutan serta tidakdiendahkan langsung oleh sebilangan besar rakyat Malaysia, manakala Media Arus Perdana pula jadi MEDIA PALING HIPOKRIT dalam dunia bilamana dalam berita menyiarkan berita meminta rakyat memboikot barangan Yahudi dalan meneruskan IKLAN tajaan syarikat Yahudi.

Mengapa ini terjadi? Mungkinkah oleh kerana kerajaan menggemari Yahudi maka ada kalangan rakyat mengikut jejak pimpinan mereka...berkaitan B'nai B'rith isytihar Anwar musuh Israel

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini