24 May 2009

Husam: DUN Perak Dijangka Bubar Minggu Depan

Dewan Undangan Negeri Perak diramalkan dibubar selepas mesyuarat Majlis Tertinggi Barisan Nasional yang dijangka berlangsung pada hari Isnin atau Selasa depan.
Menurut Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa analisis beliau mengenai keputusan yang diramal memihak kepada Dr Zambry Abd Kadir telah menjadi kenyataan dan langkah seterusnya seperti beliau nyatakan sebelum ini ialah pembubarn DUN Perak."Posting saya tiga hari lalu telah 'meramalkan' Mahkamah Rayuan akan memihak kepada Zambry dan ia menjadi kenyataan hari ini."Ia sebenarnya bukan ramalan tetapi maklumat. Maklumat selanjutnya ialah pembubaran DUN Perak dalam masa terdekat, selepas Mesyuarat Majlis BN sekali lagi Isnin atau Selasa ini.

Read more: http://mt.m2day.org/2008/content/view/22308/84/

Marilah kita berdoa semoga ramalan Datuk Husam Musa ini akan menjadi kenyataan InsyaAllah. Moga-moga BN sedar apa yang mereka lakukan selamai telah menjadi duri dalam daging yang merosakkan imej pakatan mereka. Memang buruk sungguh imej mereka kerana gagal menangani isu Perak dengan baik. Rakan-rakan pejabat non muslim saya mengatakan bahawa BN sebenarnya meneruskan episod penolakan berterusan rakyat terhadap kepimpinan mereka. Mereka pasti dihukum pada PRU 13 akan datang. InsyaAllah..Takbir 3x.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini