03 May 2009

Karnival Mesra Perpaduan Rakyat Taman Setia DUN Sri Muda


Persatuan Penduduk Taman Setia dengan Kerjasama ADUN Sri Muda, Pejabat Parlimen Kota Raja dan Ahli Majlis MPK Zon 50 akan menganjurkan Karnival ini selama 2 hari bermula pada hari Sabtu 16hb Mei hingga 17 hb Mi 2009.

Menurut En. Adam Abd Karim selaku Pengerusi Persatuan Penduduk Taman Setia merangkap Pengarah Program, majlis ini akan di resmikan oleh YAB Tan Sri Abd Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor pada 17..2009 tepat jam 9.30 pagi.

Selain itu Karnival ini juga memberi peluang kepada semua peniaga-peniaga untuk mempromosikan barangan masing-masing termasuklah dari peniaga-peniaga kecil dan juga besar.

Bagi memeriahkan majlis pada malam sabtu pula akan diadakan persemhan konsert kesenian Islam yang akan dijayakan oleh Mel (bekas vokalis kumpulan Wings)mdan juga artis Nasyid.

Semua Rakyat Malaysia di jemput hadir : Infomasi : En Adam 012-2633305

1 comment:

  1. Kerja Bodoh Nik Abduh dan Kerja Jahat Pembantu Presiden

    Siapa dak baca tulisan sensasi anak Nik Aziz, tapi sayang tak lebih dari menepuk air di dulang, muka sendiri jugak yang kuyup.

    Dulu orang dak bercakap pasal kereta CRVnya, pasal dia makan gaji buta dok jadi ahli majlis MPKB dan komisyen balak, hari ini semua dah habis dicerita orang.

    Nik Abduh dah pusing lalat. Bukan kerana banyak bersembunyi kat Kedai Lalat (Tak jauh dah dengan rumahnya), tetapi pening lalat pasal bau busuk jadi banyak lalat dok mari.

    Nik Abduh buat pendedahan waktu Tuan Guru Nik Aziz mengerjakan umrah menunjukkan dia ada agenda busuk.

    Terus terang, orang dah tahu Nik Abduh nak tunjuk hero belasah Husam. Dulu Nik Abduh halau Husam dari Kijang dalam Pengkalan Chepa. Hari ini Nik Abduh dengan sokongan moral pembantu Presiden di Selangor dan Terengganu nak bunuh karier politik Husam lak.

    Kenapa ya?

    (Baca seterusnya di http://kisahbenar.wordpress.com)

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini