14 August 2012

Kawan baru Najib

Biar gambar yang bercerita

3 comments:

  1. lebih pada itu.
    dia mewakili majlis syura ulama pas sepertimana dia hadir semasa pc hassang ali dulu. tiada ulama pas yang komen pasal perangai nasha.
    dppk hanya setakat cabar nasha supaya letak jawatan ap bachok. hassang ali yang kena pecat dari pas pun tak letak jawatan adun pas. nape tak cabar pas pusat pecat nasha dari pas? tak berani, maklumlah ni musim pilihanraya, nanti nama hilang dari senarai pencalonan. pedang untuk tegur pemimpin biarkan dalam sarung. sape kata pas tidaj perjuangkan jawatan?
    nape pas tidak mampu ambil tindakan terhadap beliau?
    dua kemungkinan.
    1, diua ni adalah "jambatan" penghubung di antara pas dengan umno. senanglah nak bincang projek seterusnya.
    2, dia simpan banyak rahsia 'pertemuan dalam gelap' sehingga pemimpin pas takut bertindak. mungkin "bungkusan" yang disebut2 dulu benar belaka.
    nape pas tak buat muktamar tahun ini? excuse memang adaaa... yang sebenarnya nak elak bincang pasal malaon nilah... biarkan. "jambatan" tak boleh diruntuhkan tapi perlu dicerna supaya menjadi baik dan teguh.
    wallahu'alam

    ReplyDelete
  2. kalaulah almarhum dato fadhil nor ditakdir masih bernyawa : bagaimanalah perasaan beliau?

    Ya Allah demi nama, pangkat, jawatan dan rm : yang kononnya dulu pimimpin masa depan (ulamak) pun sanggup mengkhianati parti dan perjuagan

    ReplyDelete
  3. perkara ini tidak akan berlaku di bawah kepimpinan allahyarham. allahyarham pernah berpesan supaya berhati2 dengan umno, tentu isu kerajaan perpaduang tidak timbul. pesanan allahyarham ditolak oleh pengganti - sanggup mempopularkan kerajaan perpaduang serta mengembeling sokongan dari kalangan yang sewaktu dengannya. nasha adalah salah seorang dari kalangan pendokong ug.

    tgna terpaksa sekali lagi membuat kenyataan supaya nasha keluar pas demi kebaikan pas. komen terbaru dari ketua dppp, mambar je. pemimpin atasan masih segan silu untuk bertindak. memperkukuhkan lagi bahawa nasha adal "jambatan" penghubung pas dengan umno. senarai calon pas pru13 bagi parlimen akan menjelaskan teka teki ini. begitu juga dengan senarai adun.

    pas perlu buktikan bahawa kerajaan perpaduang ini telah benar2 tidak wujud lagi. isu ini telah menimbulkam polemik berpanjangan. sekadar menyatakan berulangkali kerajaan perpaduang sudah tutup tidak memadai. pemimpin2 yang terlibat tidak perlu meminta maaf dengan ahli2nya kerana mereka tidak pernah buat silap. itulah hebatnya mereka dan ahli2 dibuai mimpi wala' berpanjangan. sehingga pedang pemuda2 tidak terhunus untuk menegur peimmpin. yang ada hanya akur terhadap kepimpinan...

    wallahu'alam

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini