08 April 2010

Lapuran Polis Kepada Penulis Blog Fitnah PAS Kota Raja

Taklimat oleh Ketua Pemuda sebelum laporan dibuat

Shah Alam: Tepat jam 2.35 petang Dewan Pemuda PAS Kota Raja bersama Sekteriat Parlimen Kota Raja telah membuat satu lapuran polis terhadap fitnah yang dilakukan oleh penulis blog  ***  kerana menyatakan bahawa Pemuda dan ahli PAS & PKR telah menghalang dan membuat sekatan terhadap YB Dato Seri Nizar Jamaluddin serta menaikkan kain rentang menghina dan memaki YB DSNJ. Laporan ini diketuai oleh Ketua Pemuda sendiri dan Pegawai Khas YB Dr Siti Mariah di Balai Polis Seksyen 15, Shah Alam.

Pemuda PAS Kota Raja juga menafikan apa jua provokasi dan tindakan melanggar undang-undang pada masa ceramah YB DSNJ, YB Dr Siti Mariah dan YB Shuhaimi pada 5 April 2010 di Jalan Kebun. Dewan Pemuda dan Sekteriat Parlimen Kota Raja mendesak satu kenyataan maaf daripada penulis blog dan membuang artikel atau apa jua fitnah tersebut dari blog berkenaan. Dewan Pemuda dan Sekteriat Parlimen meminta Pihak Polis membuat siasatan segera berkenaan kenyataan blog tersebut.

Sebelum laporan polis dibuat

Menunggu di ruang legar semasa laporan dijalankan

Selepas selesai laporan polis dijalankan

7 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Apa pasal bila kena batang hidung korang, cepat sangat melatah?

    Yang korang tu duk fitnah 24 jam kerajaan boleh pulak? Bila Anwar ckp APCO..korang pun ikut menjerit sama, isi isu tersebut tahu ke tidak?

    Yang penting En Nizar Gigi (tak layak panggil Dato' Seri sebab keturunan biadap), memang tidak diterima oleh majoriti orang Melayu kat Malaysia. Hanya orang-orang dungu jenis pak turut Pas dan Pkr je yang suka!

    Apa punya partilah, kena bantai sikit dah merengek - rengek mengadu kat polis! baik tak payah masuk politik!

    sama gak macam Tok Guru korang..! fitnah orang boleh, bila kena sindir sikit, marah orang!

    ReplyDelete
  2. bodoh punya pemuda PAS

    ReplyDelete
  3. Dewan Pemuda PAS kena pastikan Polis mengambil tindakan terhadap 'RBF'

    Bagi date line pada Polis bila tindakan akan diambil dan buat follow as close as you can. Jangan bila dah buat report dan buat PC anggap dah memadai, Pemfitnah ni mesti disabitkan dengan kesalahan dan dikenakan denda yang sewajarnya untuk menjadi pengajaran padanya.

    Saya tidak boleh terima kerja separuh jalan dan hangat-hangat tahi ayam. Kalau buat mesti buat sampai berjaya, jangan retorik.

    Dalam Pemuda ada pakar undang-undang dsbnya, gunakan kepakaran anda supaya PAS Kota Raja dibersihkan dari fitnah dari orang "laluk ni"

    ReplyDelete
  4. salam... penyokong2 pas nie percaya lak kat polis.. kata polis nie ejen bn.. tp hangpa duk g buat report gak.. kalo nak report.. report jer ler kat kedutaan turkey ker. apa ker...

    ReplyDelete
  5. Local Fighter dan sekutu ni dah tak tahu yang mana yang hak dan yang mana yang batil ...

    Penat belajar tinggi2 tapi tak sedar ke mana akhirnya kita nanti ...

    Ini fitnah dunia yang setiap daripada kita akan diminta jawab...

    ReplyDelete
  6. PAS jangan layan sangat blog bodoh and psiko mcam R B F ni. Mereka ni sumer bukannya pandai sangat, hujah pun xde.

    Ni dok tgh beretlagah dengan Umi Aida pulak..hahaha..padanla muka. Hang kutuk sngat Umi, mengapa RBF x kutuk Rosmah mansor yang seksi dan x pakai tudung jugak??

    ReplyDelete
  7. percaya jugak diorang kat POLIS.tak tahu ke polis tu budak suruhan kerajaan?.Sekarang kena batang hidung sendiri baru mengadah.report jgn tak report ye.

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini