25 October 2010

Kota Raja sudah mula berkampung di Galas

Dengan YB Dr Siti Mariah selaku Timbalan Pengarah 3 JPP telah dua 3 kali berulang alik ke Gua Musang untuk menghadiri beberapa sessi mesyuarat, ditambah lagi dengan YDP merangkap SU JPrN Selangor juga telah dua tiga kali kesana untuk membuat pelbagai persiapan, AJK Kawasan Kota Raja juga terus menyusul kedua-dua pemimpin ini untuk bersama-sama menggalas tugas di Galas.

PAS Kawasan Kota Raja merupakan paling awal bagi PAS Selangor dan tugas menyediakan Bilik Gerakan menjadi tanggung jawab yang paling aula. Alhamdulillah berkat usaha keras secara usaha sama yang diamalkan selama ini kerja-kerja ini walau pun remeh dan teknikal tetapi berjaya juga di Galas oleh AJK PAS Kota Raja.

Saya siarkan bingkisan dari Gua Musang oleh petugas PAS Kota Raja disana.

Salam 4all buat rakan seperjuangan.

Ada sedikit bingkisan buat tatapan. (Refer Photo), Alhamdulillah, misi kami dari 22hb hingga 24hb bagi penyediaan Bilik Gerakan dan Penstrukturan Bilik Gerakan Selangor di Bandar  Baru Gua Musang telah pun kami laksanakan - bg PRK N45 Galas.
Juga, gerakerja spt Pemeriksaan Perubatan Percuma bersama YB Dr Rani (Adun Meru) juga telah dijalankan selama 3 hari berturut2.
Kepada sahabat 2 saya dari Kota Raja, (Ketua Misi) Hj Hakim & ; Sdr Mutalib Adam, walaupun letih dan penat sedikit..masing2 merasa puas dan seronok ...amat berpuas hati kerana misi bagi persediaan Bilik Gerakan berjaya dilakukan dengan begitu cemerlang. (sebelum ini BG kosong) dan dapat digunakan dengan sebaik mungkin oleh JPRK/Kaw lain yang datang untuk memulakan gerakerja ini. 
Difahamkan mula hari ini 25hb Okt hingga hari mengundi 4hb Nov, BG akan sibuk bagi menghadapi PRK. Bagi mereka yang akan datang bagi gerakerja harap dapat membuat persiapan awal seperti menyediakan perkakas spt berikut;

Gerakerja Persediaan PRK:

1. Semak Daftar Pemilih : Peralatan diperlukan Khemah, bunting SPR, laptop dll
2. Wayang Pacak...(LCD projector, Portable microphone dll
3. Dan lain-lain lagi yang patut dipikirkan.

Wasallam.

Nor Ikhsan.

p/s Sdr Iqbal, Shamsul & Azmi Awang...TQ sebab bantu untuk recover kami pada hari Jumaat. TQ

 Nota : saya masih tidak faham mengapa Sdr Ikhsan hantar gambar ini, saya minta SU Kawasan Tn Hj Hakim (kemeja jalur) yang muka selamba tu tolong jelaskan.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini