10 May 2011

Harga gula naik 20 sen


BERITA baik untuk semua penyokong kerajaan gerombolan songkok tinggi dan berita buruk kepada semua penyokong Pakatan Rakyat. Harga gula naik lagi 20 sen berkuat kuasa mulai esok, 10 Mei 2011. Seperti biasa alasan kerajaan, harga gula kita masih rendah berbanding negara-negara lain di rantau asia, kerajaan mahu berjimat cermat.


Kerajaan BN Sapu Malaysia juga telah berjaya meningkatkan lagi inflasi dengan kenaikan harga gula sebanyak 20 sen sekilogram ini. Terima terima kasih kepada kerajaan BN Sapu Malaysia. Bolehlah penjimatan ini digunakan untuk membayar kepada Syarikat Tricubes Berhad untuk setiap email yang dihantar melalui my Email Sapu Malaysia yang dicanangkan baru-baru ini.

Sumer Malaysia Kini (Read More Here)


Harga gula akan naik 20 sen kepada RM2.30 sekilogram berkuatkuasa esok (10 Mei). Penyelarasan subsidi itu akan membolehkan kerajaan berjimat sebanyak RM116.6juta. Menurut Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna Mohd Zain Mohd Dom, kenaikan itu selaras dengan keputusan Mesyuarat Majlis Ekonomi pada hari ini.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini