30 December 2009

dah lah .... "Jom kita Puasa"

Mari kita tengok siapa manusia paling kecewa dan sedih dengan kenyataan tegas TGNA ini dan melenyapkan semua spekulasi yang dibuat oleh orang ramai sebelum ini tentang perletakan jawatan HM.

Petikan Harakahdaily,
  • Nik Aziz juga menolak spekulasi kononnya Exco kerajaan negeri Datuk Husam Musa akan meletakkan jawatannya ekoran rombakan dalam pentadbiran pejabat menteri besar.
  • Sebaliknya Nik Aziz memberitahu, Husam yang merupakan bekas setiausaha politiknya sebenarnya pemimpin kesayangan beliau.
  • “Mana boleh dia (Husam) letak jawatan...Datuk Husam ini antara yang saya sayang, dia punya kebijaksanaan,” kata beliau selepas mesyuarat Dewan Harian PAS Kelantan di sini petang ini.
  • Ketika ditanya mengenai desas-desus bahawa Husam akan meninggalkan Kabinet kerajaan negeri dan kerusi Dewan Undangan Negeri, Nik Aziz berkata, “siapa kata dia (Husam) nak letak jawatan? Karut semua itu.”
Sudah-sudahlah tu, hentikan semua spekulasi berkaitan berita-berita seperti ini, lebih menafaat jika ditumpukan kepada kerja-kerja parti . Jika ada yang teruskan juga, anda sebenarnya mendesak HM  berbuat demikian tapi bukan dengan kehendaknya, jika itu yang berlaku maka anda layak dilebalkan sebagai fraksi Umno.

Teringat kata-kata HM suatu ketika dulu "saya puasa" & "Jom kita Puasa".

Lagi berita berkaitan

    No comments:

    Post a Comment

    Recent Posts : Dr Siti Mariah

    Popular Posts

    Artikal pilihan hari ini