07 December 2009

Makan Malam bersama TGHH

 6 Disember 2009, PASTI dan Jabatan AMAL Kawasan Kota Raja mengadakan majlis Malam Tautan Kasih bersama Presiden PAS, YB Datuk Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang di Dewan Serbaguna Pejabat Daerah Klang.

Lagi berita berkaitan : Jabatan Amal dan PASTI Untuk Membina Manusia - Tuan Guru Hj Hadi 

YB Dato Seri Tuan Guru Haji Hadi Awang mengajak semua orang samada Islam atau pun bukan supaya sama-sama membina manusia agar dunia ini dapat di tadbir oleh mereka yang menggunakan akal di samping berakhlak mulia.
Baca Lagi...



Majlis yang diadakan untuk mengumpul dana pembangunan PASTI dan Jabatan AMAL berjaya menarik lebih 500 orang penderma hadir ke majlis tersebut.



 Tayangan video dan slide daripada PASTI dan Jabatan AMAL juga dipersembahkan sebagai selingan antara beberapa ucapan pemimpin yang hadir.


Antara orang kenamaan yang hadir ialah Ahli Parlimen Kota Raja, YB Dr. Siti Mariah binti Mahmud dan suami nya Ybhg Dr. Hakim Jaafar, YB Ir Abd Khalid Samad, Ahli Parlimen Shah Alam dan isteri, YB Tn Shuhaimi Shafiee ADUN Sri Muda,  Datin Sabariah Isteri TGHH, YDP PAS Kawasan Kota Raja En. Jaafar Shamsuddin, Pengerusi kelab Penyokong PAS Kota Raja merangkap Pengerusi KPP Selangor.

Di akhir majlis, anugerah Tokoh kepada YgBhg. Ustaz Hambari telah disampaikan oleh YB Tuan Guru Presiden PAS.


PASTI Kawasan Kota Raja mengucapkan ribuan terima kasih di atas usaha gigih semua pihak yang menjayakan majlis ini dan para penderma dana pembangunan PASTI Kota Raja. Baca seterusnya 
dan lagi disni

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini