25 December 2009

Teruskan usaha lagi & lagi

Bertempat di perkarangan Masjid Al Munawwarah Seksyen 27 sebelum dan selepas Jumaat tadi AJK Daftar Pemilih JPrK Kota Raja telah membuka kaunter pendaftaran pemilih baru SPR.

Kaunter ini dibuka dan diketuai oleh Sdr Nazri dan dibantu oleh  Hj Hashim (AJK Kawasan), Sdr Shamsul ICT (JPrK Kota Raja)  dan AJK PAS dari Cawangan Seksyen 27 telah mendapat sambutan yang hangat dan di luar jangkaan.

Selain mendaftar dan membuat semakan daftar pemilih, kaunter ini juga berjaya mengedar borang TAWAS, mendaftar warga emas dan mengedarakan akhbar Suara Selangor dan Buletin Sri Muda.

"Diharap saya akan terus mendapat sokongan dari semua pihak untuk menjadikan pembukaan kaunter di masjid Munawwarah adalah satu program yang tetap setiap bulan" kata Nazri selaku SU Cawangan PAS yang begitu gembira dengan kejayaan pembukaan kaunter ini.


Sementara itu pada hari Ahad 27.12.2009 ini pula Kelab Penyokong PAS (KPP) Kota Raja yang diketuai oleh Sdr Letchumanan dan Sdr Ramu akan membuka kaunter dengan kerjasama  Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Negeri Selangor bertempat di Hadapan Pasaraya Speedmart 99 di Taman Sentosa Klang.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini