29 December 2009

Semua spekulasi meleset.

TGNA adalah seorang pemimpin politik paling licik yang dilahirkan Allah dimuka bumi Malaysia pada ketika ini. Ramai orang telah memperkatakanya, hanya insan malang dan umnGok saje yang tidak mahu mengakuinya..

Dalam pada itu ada juga orang yang ingin berlagak  lebih pandai dan lebih licik dari TGNA. Orang ini telah membuat pelbagai spekulasi tentang tindakan-tindakan yang bakal diambil oleh TGNA termasuk menyiapkan tarikh-tarikh keramat bila tindakan itu dan tindakan ini akan diambil oleh TGNA.

Kaedah yang diguna pakai olehnya sama seperti yang telah digunakan oleh seorang bloggers yang berpengkalan di Kelantan suatu ketika dulu.

Lalu satu dua hari ini kita membaca ramai lah yang menulis yang sipi-sipi seakan mengiakan telahannya.

Dalam sidang media petang tadi TGNA ada menyebut "celaka blog tu" ..... blog siapa yang dirujuk oleh Tok Guru?. Mengapa Tok Guru mencelaka kan blog tersebut?

Tak ada kerja lain… tau nak laga-lagakan orang.” “Suka buat dosa. Berdosa menulis perkara bukan-bukan tanpa bukti dan fakta jelas,” tambah TG lagi.

Berani buat berani tanggung, belajarlah jadi manusia yang tak marah dan tak dendam kepada Tok Guru bila dia tak dengar cakap kita yang rasa bijak sangat tapi tak sebijak mana pun ni.


Mari kita tengok siapa yang akan mendendami TGNA lagi selepas PC ini bila hajat mereka tak kesampaian.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini