26 December 2009

Polis buat lapuran Polis terhadap KMPP.

AWAS!!!!

Mulai sekarang semua pimpinan PR kena berpantang, macam isteri lepas bersalin. Jangan cakap apa-apa kerana anda boleh dikenakan tindakan dibawah akta hasutan.

Terbaru polis telah membuka kertas siasatan mengikut Akta Hasutan terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng kerana menyebut antara sebab kematian Teoh Beng Hock.

Untuk maklumat kubur TBH digali semula setelah mendengar lapuran dari Dr Pornthip Rojanasunand mempunyai 27 tahun pengalaman dalam bidang sains forensik, membuat pendedahan yang mengejutkan dalam inkeus kematian Teoh Beng Hock dengan menyatakan bahawa setiausaha politik itu mungkin telah dicekik sebelum jatuh dari tingkat 14 Plaza Masalam.

Sebelum ini, Dr Khairul Azman Ibrahim, Ketua Jabatan Forensik HTAR dan Prashant Naresh Samberkar dari Pusat Perubatan Universiti Malaya mendedahkan 22 kecederaan pada mayat Teoh Beng Hock,

Menurut Polis kertas siasatan telah dibuka dan telah merakam keterangan daripada beberapa saksi yang mendengarnya, polis juga akan memanggil Guan Eng pada minggu depan untuk diambil keterangan.

Guan Eng didakwa mengeluarkan kenyataan berhubung kematian Beng Hock pada persidangan Konvensyen Pakatan Rakyat yang lalu.

Sehubungan itu, satu laporan telah dibuat oleh polis sendiri di sebuah balai polis di Selangor.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini