27 December 2011

090112 : telekan ahli nujum berkenaan DSAI

Pada 9 Januari 2012 nanti, hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur akan mengumumkan nasib Dato Seri Anwar Ibrahim berhubung kes Fitnah Liwat 2 yang dihadapi oleh Ketua Pembangkang itu.

Ahli nujum tidak akan mendahului keputusan mahkamah, jauh sekali mempengaruhi keputusan penghakiman tetapi ahli nujum juga rasa berhak untuk membuat andaian berdasarkan pengamatan ahli nujum kepada peristiwa ini.

Umum telah sedia maklum bahawa antara sebab kejatuhan sokongan kepada Umno pada pilihanraya ke10 pada tahun 1999  ialah apabila keputusan Fitnah Liwat 1 telah menjatuhkan hukuman bersalah kepada DSAI dan beliau telah dipenjarakan.

Jika berdasar peristiwa lepas Umno sedia maklum akan risiko yang bakal mereka hadapi jika DSAI dipenjarakan.

Kelak ada yang merana tak sudah kerana ianya akan mengakibatkan peratusan untuk Umno meninggalkan Putrajaya semakin tinggi dan bersedialah kamu dengan lori buruk untuk meninggalkan Putrajaya.
Pada PRU 13 nanti jika Umno membuat kesilapan walau pun kecil. AWAS bersedialah kamu dengan Lori buruk BN bagi meninggalkan Putrajaya dan memberi laluan kepada lori PAS FOR ALL dan rakan-rakan Pakatan Rakyat menuju Putraja dengan selesa.

Jadi pada firasat ahli nujum DSAI tidak akan didapati bersalah dan akan dibebaskan tetapi beliau akan dimalukan seantero Malaysia dan dunia sehingga selesai PRU 13. Diketuai oleh TV3 suku anda semua tentu tahu nasib DS pada ketika itu.

Anda boleh membuat andaian sendiri berdasarkan klu yang diberikan apa kah keputusan nya nanti, silakan ...

Sama-sama kita doakan semoga kita semua mendapat perlindungan dari Allah SWT atas segala fitnah yang melanda ini.

1 comment:

  1. Perjuangan untuk menumbangkan BN WAJIB diteruskan
    walaupun DSAI dipenjarakan kerana PR mempunyai
    ramai pemimpinx yang berkarisma dan "SERIOUS"
    untuk mentadbir negara.

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini