16 December 2011

Hasan, Nasa : hentikan peperangan ini

1. Jalan terbaik pada ketika ini lah PAS mesti mencari jalan terbaik untuk berhadapan dengan Hasan Ali dan Nasaruddin Mat Isa.

2. Nampaknya kedua mereka digunakan sepenuhnya oleh Media Arus Perdana Umno & Barisan Nasional untuk menjawab serta memburuk-burukan PAS.

3. PAS yang sudah berusia lebih 60 tahun mesti dilihat matang dalam menguruskan kemelut dalaman parti ini dan tidak menggunakan media untuk menjadi jurucakap.

4. SU Agung dicadangkan memanggil semua yang terlibat didalam kemelut ini dan menyelesaikanya dalam semangat kekeluargaan dan win win situation.

5. Membiarkan kemelut ini berlarutan umpama menyediakan peluru hidup untuk Umno mengambil kesempatan membelasah kita.

6. Stop War .......

6 comments:

  1. masing2 ader pendirian....mungkin isu ini dah lama cuma baru sekrng meletus setelah parti xdengar pandangn diorng

    ReplyDelete
  2. biarkanlah mereka pergi dr, kalau asyik diperangkap oleh umno aje mana boleh jadi pemimpin. pemimpin mesti bijak dlm semua aspek dan pemimpin mesti nampak cerdik.

    ReplyDelete
  3. Apa yang berlaku memang sudah diskripkan oleh UMNO.Stopa Ali buat kenyataan,Hassan Ali dan Nasaruddin Mat Isa melenting,digunakan sepenuhnya,oleh akhbar-akhbar UMNO.Ini semua sudah dirancang antara UMNO dengan puak UG.Itulah sebabnya Hadi Awang bermati-matian mempertahankan Stopa Ali memegang jawatan S/U Agong PAS.UMNO tak minat dengan jawatan-jawatan kecil sebab tak mendatangkan faedah kepada mereka.Hassan Ali wajar dikorbankan untuk mempertahan jawatan penting yang lain.

    ReplyDelete
  4. apa laa sangat dua badigol nie.......
    ada pun tak untung.....tak dak lagi laa tak rugi.........
    pecat saja.......habis citer.....

    kah kah kah

    ReplyDelete
  5. Orang PAS yang keluaar menyerta UMNO tak akan sampai kemana. Ambillah iktibar apa yang berlaku kepada Dato' Mohd. Asri Haji Muda, Othman Abdullah, Hassan Adli dan lain-lain lagi.

    ReplyDelete
  6. Salam anon 10.17pm

    Spekulasi tu, syukur kepada Allah SWT, SUA dah banyak berubah sekarang

    ReplyDelete

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini