20 December 2011

Hasan Ali ; look like umno

1. Maaf cakap - meluat pun ada bila tengok di TV3 sebentar tadi dimana Hasan Ali bercakap seumpama pemimpin Umno.

2. Bagi beliau semua yang dibuat oleh PAS tak ada yang betul termasuk tawaran Negara Berkebajikan.

3. Nampaknya semua yang dibuat oleh PAS tidak kena bagi beliau.

4. Jelas beliau bersifat hipokrit jika terus berada dalam PAS dan memegang jawatan exco kerajaan negeri Selangor atas tiket PAS.

5. Beliau sepatutnya tahu apa yang perlu dibuatnya sekarang.

(Nota : tulisan ini tidak ada kena mengena dengan Dr Siti Mariah Mahmud, ia adalah catatan dari ahli PAS Kota Raja)


Tajuk berita panas Hasan Ali hari ini.

Hasan Ali: Saya bukan duri dalam daging, tapi PAS tergelincir landasan

6 comments:

  1. orang yang dah nak bercerai akan sebar cerita buruk pasangannya untuk mendapat simpati.
    Sebelum si Hasan minta mahkamah fasakh dia dengan PAS, adalah lebih baik PAS ceraikannya dengan cerai talak tiga.
    Namun kalau PAS mahu jadi suami dayus, diam aje sambil bertasbih hulu hilir.
    aku dah meluat dengan kedayusan pimpinan PAS.

    ReplyDelete
  2. Dato Hasan mengunakan media TV 3 untuk meluahkan rase tidakpuas hati.Mengapa mengunakan medium ini.Mengapa tidak gunakan dalam mesuarat sedangkan beliau AJK pusat.Konsep negara kebajikan itu adalah metod dakwah..Dan telah dilancarkan oleh Presiden tetiba dato tak setuju. Macam mana ni..Sampai menolak (tidak bersetuju) ini merupakan
    senada dengan musuh politik jemaah..Yang lain tidak mengapa..yang ini Dato agak keterlaluan..

    ReplyDelete
  3. Apa yang berlaku sebenarnya pergeseran dalam sebuah Syarikat A. Pengarah bernama MA(mulut celupar) dah kutuk DHA kerana nak tunjuk dirinya baik serta nak selamatkan Ketua Pengarah yang bernama THA.Sudah tentu DHA melenting kerana dulu sama-sama setuju dengan Projek UG yang akan membawa keuntugan besar kepada semua.Ini yang berlaku sekarang.Pemeggang saham Syarikat A tentu nak tau,siapa agaknya yang akan dapat untung besar.Jawabnya ABU.

    ReplyDelete
  4. parlimen kota raja baru sedar ke? dah lama petunjuk2 terserlah...

    dr siti marih profesional. hassan kata kerana ramai profesional perjuangan pas berubah. hanya profesional macam dia yang mahukan kepimpinan ulama yang patut berada dalam pas. yang lain2 tu macam sampahlah gamaknya?

    dalam politik ni kena perati gerak bibir pemimpin... bukan setakat cakap je. lihat, dengar, rasa, sentuh, hidu dan sentiasa bertanya - who, what, when, where, why, how (5W1H). applicable in all gerak kerja pas. amalkan, insya' Allah, dipermudahkan dan mendapat kejayaan.

    selamat berjuang!

    wallaha'alam

    ReplyDelete
  5. orang kalau rasa dirinya betul.kalau tak ikut mesyuarat akan jadi tak betul.

    ReplyDelete
  6. Najib PM kata ada beza ahli UMNO dan orang UMNO....ahli Umno tak komited dengan UMNO tapi orang UMNO komited dengan UMNO.....orang UMNO tak perlu isi borang tapi perangainya dan cakapnya mestilah bernada UMNO....

    ReplyDelete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini