17 December 2011

Aksi Shahrizat membodek Najib.

Nampaknya PRU 13 kali ini bakal mencatat sejarah yang belum pernah terjadi dalam mana-mana 12 pilihanraya yang lalu dan mungkin juga di seluruh dunia.

Ketua wanita yang akan mengepalai bala tentera UBN memberitahu kepada umum bahawa beliau dan suku sakatnya telah bersiap sedia dari segi mental dan fizikal untuki berhadapan dengan jentera Pakatan Rakyat dalam PRU 13 nanti.

Beliau memberi tahu bahawa Wanita UMNO, sudah siap siaga untuk bertempur dalam Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 yang akan diadakan pada bila-bila masa memandangkan pilihan raya kali ini agak luar biasa dan boleh dianggap sebagai medan perang.

Ketuanya, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata: “Dalam peperangan ini kami Wanita (BN/UMNO) akan taat kepada Ketua Komander dan sedia untuk bertempur pada bila-bila masa PRU ini diadakan.

"Kami tidak takut. Kami tidak akan kecewakan ketua kami (Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak),” katanya kepada pemberita selepas Program Pemantapan Jentera Pilihan Raya (Jalinan Rakyat) Warisan Barisan Nasional Negeri Selangor, di sini hari ini.

Shahrizat yang juga Ketua Pergerakan Wanita UMNO berkata, tiada pihak yang boleh memandang rendah atau mempertikaikan keupayaan golongan wanita sebagai tunjang parti.

Shahrizat menyifatkan dalam ”peperangan” untuk merebut kerusi dalam pilihan raya umum itu Najib adalah sebagai Ketua Komander, manakala Wanita BN dan UMNO adalah ”jeneral” yang akan berjuang untuk maruah parti.

Wah! nampaknya bagi mempertahankan jawatannya yang sudah goyang sana goyang sini (macam gigi nak luruh) Sahrizat sanggup melakukan apa saja yang dilihat boleh membodek Najib.

Cuma persoalannya berjayakah Shahrizat membodek Najib pada ketika tekanan untuk mengenepikanya semakin meningkat oleh orang keliling kelalang nya.

Peperangan menentang Shahrizat pada kali ini memang teramat sengit untuk ditandingi khususnya oleh Muslimat PAS

Lebih malang lagi Muslimat PAS terpaksa berdikari menghadapi Shahrizat dan bala tenteranya kerana tidak mungkin mereka membenarkan pejuang muslimin turut serta membantu mereka kerana ada kemungkinan akan berlaku adingan lucah menyelak kain oleh Shahrizat seperti amaranya dalam PAU yang lalu.

No comments:

Post a Comment

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini