28 January 2012

Keputusan Ceramah PR vs UBN


Kalau kita tengok kehadiran di kedua-dua ceramah ini.. kita tahulah yang mana satu menjadi pilihan rakyat Jalan Kebun...

Jadi UMNO dan panglima buntal jangan nak berlagak akui Jalan Kebun UMNO yang punya... minta tolong sikit ok....

Korang tengok le sendiri....

Ini ceramah UMNO.....

tempat tak berapa jauh dari Dewan MBSA Jalan Kebun yang menempatkan ceramah Pakatan Rakyat...

macam tempat zombi kampung pisang lak...

kerusi setia mendengar ceramah umno

ini lah jumlah yang ada setelah siap dicampurkan dengan kuncu-kuncu panglima buntal
Ok...
dah tengok...? 
ini pulak ceramah Pakatan Rakyat yang diadakan di dewan MBSA Jalan kebun...





keadaandi belah luar di setiap tingkap yang ada..

peniaga pun dapat mencari rezeki


melimpah keluar





Jadi dapatlah kita nilaikan bagaimanakah keputusannya nanti semasa PRU13...

No comments:

Post a Comment

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini