21 January 2012

Siapa Timbalan Pengerusi Mais?????

DHA yang kini lebih dikenali sebagai Hassan Akidah & Hassan Parasit telah digugurkan dari Exco Agama dan lain-lain.

Semalam menonton TV3 pelbagai ramalan dibuat tentang hala tuju DHA dan kerugian PAS mengingkirnya dan konon PAS Selangor telah terbahagi 2 - ramalan lah tu.

Masa pegang jawatan tu Hassan Akidah ialah Timbalan Pengerusi Mais (TPM). Patutnya jawatan itu turut gugur bersama tergugurnya Hassan dari jawatannya sebelum ini.

Ada banyak ramalan dibuat - siapa yang akan memegang jawatan TPM selepas ini.

Sekadar ramalan - anda jangan terkejut jika berlaku kejutan besar lepas ini..... apa pun anda bebas meneka apa yang bakal berlaku, jangan percaya pada ramalan dan cakap-cakap tanpa fakta ini, cuma kita sama-sama doakan agar pemerintahan Pakatan Rakyat di Selangor tidak diganggu gugat lagi selepas peristiwa perlantikan SUK tahun lepas.

Semoga Allah Taala akan bersama-sama orang yang benar - Amin.

5 comments:

  1. kan dia orang pakatan yang dpt anugerah baru ni mestilah diambilkira tentang jawatan TPM

    ReplyDelete
    Replies
    1. maksud tuan???? sorry tak boleh tangkap

      Delete
  2. MAIS bukan bawah kerajaan negeri..dia nak lantik sapa,tu takleh nak pertikai dah..harap yang dilantik jalankan amanah..kita pakat doa la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah yang sama-sama kita harapkan - kita tak mau ada kerajaan dalam kerajaan, tiada duri dalam daging, tidak timun dilenyek durian ,,, kalau dapat kat dia ... pengsan kita

      Delete
  3. Sejarah telah berjaya membuktikan bahawa Tan Sri Hashim Aman berjaya merobekkan kerajaan PAS di Kelantan tahun 70'an dulu. Perlu diingat, menewaskan PAS, PKR dan DAP ialah sebahagian dari agenda Total Defense negara.

    ReplyDelete

Recent Posts

Recent Posts : Dr Siti Mariah

Popular Posts

Artikal pilihan hari ini